تاریخ انتشار: 1396/05/24 21:58
کد خبر: 188697

پرداخت غرامت به تیم های ایرانی از سوی AFC

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای میزبانی از تیم های عربستانی ۶۷۵ میلیون تومان هزینه کرده ایم که قرار است AFC این مبلغ را به ما بازگرداند.
پرداخت غرامت به تیم های ایرانی از سوی AFC

سعید آذری درباره بحث پرداخت غرامت به تیم های ایرانی از سوی AFC به دلیل میزبانی آن ها از نمایندگان عربستان در کشور ثالث اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن برای میزبانی از تیم های عربستانی در کشور ثالث حدود 675 میلیون تومان هزینه کرده است. هرچند در جریان مفاد رای دادگاه CAS نیستم چراکه این رای محرمانه است اما باید از زحمات مهدی تاج، محمدرضا ساکت و البته علیرضا اسدی به دلیل زحماتی که در جریان رسیدگی دادگاه حکمیت به این پرونده، تشکر کنم.

او افزود: ما هم شنیده ایم که قرار است AFCبه تیم های ایرانی حدود 200 هزار دلار پرداخت کند اما در جریان نیستم که این امر تا چه اندازه ای صحت دارد.

آذری درباره احتمال واگذاری بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر به باشگاه ها گفت: تاکنون بلیت فروشی به باشگاه ها واگذار نشده است. با این وجود فکر می کنم در نشست آتی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، ابهام های مربوط به بلیت فروشی رقابت های لیگ از بین برود.

سازمان لیگ حدود 35 میلیارد طلب دارد

او درمورد مطالبات باشگاه ذوب آهن از سازمان لیگ تصریح کرد: سازمان لیگ از مجری تبلیغات محیطی حدود 30 تا 35 میلیارد تومان طلب دارد. بلافاصله پس از دریافت این طلب، بدهی سازمان لیگ به باشگاه ها تسویه می شود. امیدوارم این امر با پیگیری مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به زودی محقق شود.

آذری درباره احتمال حضور ذوب آهن به جای نفت تهران در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اجازه دهید در این زمینه صحبت نکنم چراکه حضور در لیگ قهرمانان آسیا حق نفت تهران است. قبل از فینال جام حذفی فصل گذشته هم بسیاری از اهالی فوتبال تراکتور را قهرمان می دانستند اما در همان زمان اعلام کردم این امر توهین به نفت است و دیدید که در پایان این تیم به قهرمانی رسید. نفت برای کسب قهرمانی جام حذفی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زحمت کشیده و درست نیست از الان بخواهم ذوب آهن را جایگزین این تیم بدانم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درمورد آخرین وضعیت رضا شکاری تصریح کرد: طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکاری بازیکن ذوب آهن است و به زودی باید در تمرینات ما شرکت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zlv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمایندگان ‏AFC‏ از باشگاه ذوب آهن بازدید کردند