تاریخ انتشار: 1396/01/26 20:08
اختصاصی| تصمیم گیرنده مسائل نساجی کیست؟ آذری یا مسگر؟!؛
کد خبر: 216904

این کاره نیستی آقای مسگرساروی

با آمدن ناگهانی ساکت الهامی روی نیمکت نساجی مازندران، حسین مسگرساروی با هیاهوی رسانه ای و فشار هواداران، به نیمکت نساجی بازگشت.
این کاره نیستی آقای مسگرساروی

به گزارش فرتاک ورزشی، علی‌رغم اینکه تیم نساجی از حواشی ابتدای فصل فاصله گرفته بود و با پرداخت ۴۰درصدی قرارداد بازیکنان، تیم به ساحل آرامش رسیده بود، مسگرساروی بانتایج اسف بار و ناامید کننده اش، مجددا تیم را وارد فاز جدید بحران کرد و مهمتر از همه، لیگ برتر را از دست رفته دید.

باتوجه به اینکه نساجی مهره های نامی و قابل اتکایی چون علی جراع کار، وحید مهدی خانی، حسن نجفی، محمد عباس زاده، محمد قاسمی نژاد، میثم کریمی، حمید طاهری فرد، پیمان میری، امین منوچهری، اسماعیل صمدی، مرتضی غلامعلی تبار، مهدی نظری و .. را در اختیار داشت، خیلی بد بازی می کند و عملکرد تیمی گویا در نساجی جایی ندارد.

تغییرات فراوان در نفرات اصلی تیم و همچنین، کدورت بابرخی از بازیکنان نامی و تاثیرگذار سبب شده تا مردمحبوب قائمشهری ها، اکنون به منفورترین فرد تبدیل شود و حتی برخی با شعارهایی در ورزشگاه، خواهان قطع همکاری نساجی با وی شده اند.

یکی از مهمترین دلایل مورد نفرت قرار گرفتن مسگرساروی نزد هواداران، می توان اشاره به مصاحبه بعد بازی های او کرد. به جای اینکه از عملکرد خود انتقاد کند، باخت ها را به گردن بازیکنان و یا زمین و هوا می اندازد و با صحبت های بی مورد در کنفرانس های خبری، جوو را به سود خود می کند.

شنیده ها از اردوی نساجی حکایت از این دارد که با اضافه شدن علی آذری، تمام مسائل باشگاه زیرنظر وی رصد می شود و مسگرساروی دیگر هیچ نقشی در تصمیمات کلیدی نساجی ندارد. تاجایی که بازیکنان این تیم، برای گرفتن مرخصی، نزد علی آذری می روند و به نظر می رسد مسگرساروی، دیگر جایی در نساجی ندارد و به زودی باید از این تیم و هوادارانش خداحافظی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395ere

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسگرساوری: بازیکنانی که اخراج شدند در چند بازی اخیر در عالم خواب بودند
سرمربی نساجی مطرح کرد؛

مسگر هم نتوانست نساجی را لیگ برتری کند/ ببرها در قفس!
اختصاصی| حسرت نساجی شانزده ساله شد؛

واکنش حسن نجفی بازیکن نساجی به اظهارات حسین مسگرساروی+عکس
اختصاصی| بعد از خبر فرتاک ورزشی رخ داد؛