تاریخ انتشار: 1395/12/07 14:07
اختصاصی| مدیرعامل شهرداری بندرعباس مطرح کرد؛
کد خبر: 226928

رحیمی: تیم ها یاد گرفتند که وقتی بدهی زیادی دارند اسم تیم را عوض می‌کنند

مدیرعامل شهرداری بندرعباس معتقد است که حق این تیم است تا به مرحله بعدی رقابت های لیگ دو برود.
رحیمی: تیم ها یاد گرفتند که وقتی بدهی زیادی دارند اسم تیم را عوض می‌کنند

به گزارش فرتاک ورزشی، در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر کسر 6 امتیاز از داماش گیلان مطرح شده است و اگر این امر صورت پذیرد، این تیم شهرداری بندرعباس است که به مرحله بعدی رقابت های لیگ دو راه پیدا می کند.

باهم مصاحبه کامل محمد رحیمی، مدیرعامل شهرداری بندرعباس را در این خصوص می خوانیم:

*خواهان شفاف سازی نام تیم ها هستیم

5 ساله در لیگ یک و پاییخت حق حضور هیچ بازیکن خارجی وجود ندارد و این محرومیت هایی که برای تیم های شاهین بوشهر، پاس همدان و داماش گیلان صادر شده، برای فصل قبل می باشد که الان به آن رسیدگی شده و خواهان شفاف سازی شدن اسم تیم ها هستیم.

*فدراسیون فوتبال باید عدالت محور باشد

طبق حکم فیفا چند بازیکن در تیم داماش شهر باران بودند در لیگ برتر و خواستار این هستیم که حق تیمها ضایع نشود و حرفم این است که از تیم داماش گیلان باید 6 امتیاز کم شود و عدالت برقرار شود. فدراسیون باید مجری قانون باشد و عدالت محور، نه اینکه روی بعضی مسائل سر پوش بگذارد.

*برای گرفتن حق تیم خود، به فیفا می‌روم

با جدیت تمام این موضوع را پیگیری میکنیم و حتی شده به سوئیس هم میرویم تا عدالت برقرار شود. چون چند روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود باید تمامی تلاشمان را برای حل این موضوع بگذاریم.

*فدراسیون زرنگ بازی در نیاورد

فدراسیون خودش میداند که خطا می‌کند و تیم ها یاد گرفتند که وقتی بدهی زیادی دارند اسم تیم را عوض می‌کنند و به نوعی با این ترفند می‌خواهند کلاه سر بقیه تیم ها بگذارند که این اشتباه است و فدراسیون مقصر است و تیم داماش گیلان بخاطر بی پولی سقوط کرد از لیگ برتر اومد یک از لیگ یک اومد لیگ دو و امسال هم با این ترفند به لیگ سه نرفت که این اصلا حرکت درستی نیست و فدراسیون مقصر اصلی این موضوع است و اگر اجازه می‌دهند تا تیم ما هم اسمش را عوض کند و به شهر بندر تبدیل کند و از این ترفند ها بزند و عدالت را رعایت نکند!!!

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39edyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری بندرعباس-شهرداری ارومیه