تاریخ انتشار: 1395/10/27 22:37
کد خبر: 235457

همشهریان علی دایی و کریم انصاری فر در آستانه سقوط

تیم فوتبال آبی پوشان اردبیل امروز در خانه خود شکست خورد.
همشهریان علی دایی و کریم انصاری فر در آستانه سقوط

به گزارش فرتاک ورزشی، مدت ها است که نتایج تیم اردبیل دل هر هواداراردبیلی را به رنج میاورد. هنوز طعم تلخ سقوط لیگ‌یک به لیگ دو را فراموش نکردیم،که کم کم به لطف بی درایتی مسئولان تیم درآستانه‌سقوط به لیگ‌سه قرار گرفته است .

اما ایا واقعا جایگاه وشان فوتبال اردبیل حضور درمنطقه خطر به لیگ سه است، چگونه غیرت مسئولان ،شورا وشهردار برمیتابد که اردبیل زادگاه‌بزرگان فوتبال ایران وحتی آسیا دراین جایگاه قرار بگیرد.بحث تیم اردبیل این فصل چیز دیگری است .

شکست امروزاردبیل مقابل بندرعباس از لحاظ اصول وقاعده حرفه ی فوتبال چندان هم جای تعجب ندارد،تیم اردبیل این روزها با۹۰درصد تعطیلی تمرینات به استقبال بازی ها میرود اما حریفان اردبیل از جمله همین تیم شهرداری بندرعباس دربهترین شرایط ممکن قرار دارند،قبل از هرچیز مالکیت تیم مشخص است‌شهرداری بندر، تمرینات تیم همواره درطول فصل به صورت منظم برگزار میشود ،بازیکنان واعضای تیم بخش زیادی از قراردادهایشان را دریافت کردند وتا اخرهفته بخش دیگری نیز پرداخت خواهدشد وجالب اینکه قرارداداعضای این تیم  سه برابر تیم‌ اردبیل می باشد،وحالا این تیم مدعی اصلی صعود به دور دوم در گروه ب بحساب میاد.

اما به تیم اردبیل که میرسیم و وضعیت این تیم را در طول فصل بررسی میکنیم از فوتبال زده میشویم،هنوز که هنوزه تکلیف مالکیت تیم مشخص نشده ، وهنوز این تیم اندرخم کوچه اول قراردارد یک روز آبی پوشان،یک روز  شهرداری،یک روز هیات فوتبال،وروز دیگر اعلام میکنند تیم به حامی جدید واگذار شده وفردا قرارداد نهایی می شود ولی این فردا ها در اردبیل تمامی ندارد تا اینکه فصل به اینگونه برای اردبیل به پایان برسد.

ظاهرا برخلاف هواداران ومشتاقان تیم که با باخت های تیم حرص وجوش میخورند اما این باخت ها موجب خوشحالی مسئولان شهر شده که هم قسم شدند تا این تیم مظلوم را به نابودی بکشند. بازیکنان تیم که به دلیل بلاتکلیفی فقط یک جلسه تمرین درطول هفته برگزار کرده بودند انصافا امروز تیم برتر زمین بودند وشاید کم تر کسی فکر میکردتیم بحران زده اردبیل که تمرین خاصی برگزار نکرده بود وروی نیمکت فقط سه نفر بازیکن حضور داشت تا این حد خوب بازی بکنه اما چه فایده که همیشه به فوتبال زیبا نتیجه نمیدند وتیم اردبیل روی غافلگیری دقیقه ۹۰نتیجه را باخت تا به شدت در منطقه خطر سقوط به لیگ سه قرار بگیرد.

حال با این تفاسیر وضعیت تیم اردبیل درجدول کاملا قرمز شده ولی هنوز فرصت برای جبران وجود دارد وباتوجه به بازیهای باقیمانده ومستقیم تیم اردبیل با تیم های پایین جدول این بخت وشانس برای این تیم وجود دارد که درصورت کسب پیروزی مقابل حریفان درهفته های پایانی  سهمیه لیگ دورا حفظ کند.

اردبیل دربازی هفته اینده به مصاف نفت نوین ابادان تیم قعرنشین جدول خواهد رفت وسایرتیم های پایین بازی های سختی پیش رودارندواین بهترین فرصت است که باکسب سه امتیاز به هفته های پایانی امیدوارشد.

کسانی که امروز در استادیوم حضور داشتند مطمنا با ما هم عقیده هستند که بازی زیبا وتحسین برانگیز وشجاعانه تیم اردبیل مقابل بندرعباس این امیدواری را داد که درصورت تعیین تکلیف نهایی واتحاد وحمایت همه جانبه مسئولان استانی ازاین تیم،شرایط کسب امتیازمقابل حریفان مستقیم درهفته های اتی وجود دارد واین امر میسر نمی شود جز حمایت همه جانبه. 

مسئولان اگر بفکر حفظ سهمیه لیگ دو هستند،باید در اسرع زمان بحث واگذاری تیم  نهایی کنند،ودست از فردا وپس فردا های پوچ بردارند چرا که دیگر فرصت برای اشتباه نیست،یک اشتباه وغفلت دیگر یعنی بسته شدن پرونده تیم اردبیل.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5oe5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری بندرعباس-آبی پوشان اردبیل(1-0)