تاریخ انتشار: 1396/02/23 15:44
کد خبر: 211056

پرسپولیس و فقط یک امضا تا هافبک استقلال

علیرغم اینکه گفته می‌شد ماجرای فرشید باقری و پرسپولیس تمام شده اما اوضاع دارد طور دیگری پیش می‌رود. بر اساس آخرین شنیده‌ها باقری با باشگاه پرسپولیس به توافق کامل رسیده و فقط معطل رضایت نامه‌ای است که باشگاه استقلال باید آن را صادر کند.
پرسپولیس و فقط یک امضا تا  هافبک استقلال

بعد از درخشش باقری در هفته‌های آخر لیگ این طور به نظر می‌رسید که منصوریان متقاعد شده او را نگه دارد که البته همین طور هم بود. اما منصوریان فقط یک طرف ماجراست. طرف دیگر ماجرا باقری است که گویا تصمیمش را برای جدایی از استقلال گرفته. اگرچه این موضوع را خود باقری هم تکذیب کرده اما شادی نکردن او بعد از گل اخیرش به سپاهان و پاس گلی که در بازی با التعاون به کاوه رضایی داد مشخص کرد که دلخوری‌اش از استقلال و منصوریان بیشتر از این حرف‌هاست. ضمن اینکه استقلال به شدت به دنبال تمدید قرارداد با هافبک‌هایش (همه به جز باقری) است و این نکته‌ای است که از چشم فرشید دور نمانده است.

از طرفی احتیاج مبرم پرسپولیس به یک هافبک دفاعی و اعلام نیاز برانکو به باقری باعث شده که این بازیکن تردیدی برای پیوستن به پرسپولیس نداشته باشد. او خودش هم در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود باید سنگ‌هایش را با منصوریان وا بکند چون می‌خواهد بیشتر بازی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3en8dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تغییر مدیریت در استقلال و پرسپولیس انتخاباتی نیست