تاریخ انتشار: 1395/09/15 18:28
سرنوشت نساجی در هاله ای از ابهام؛
کد خبر: 244932

فرصت چند روزه مالک نساجی برای بازگشت فکری

باشگاه نساجی در چند هفته اخیر دستخوش اتفاقات بسیاری بوده به طوری که مدیرعامل استعفا داده و سرمربی هم در تمرینات شرکت نمی کند.
فرصت چند روزه مالک نساجی برای بازگشت فکری

به گزارش فرتاک ورزشی،  تیم فوتبال نساجی مازندران سال ها است که درگیر مشکلات مالی می باشد و در این فصل این مشکلات به بالاترین حد خود رسیده است. تا جایی که برخی از بازیکنان اصلی این تیم  از حضور در مسابقات امتناع کردند و مدیرعامل تیم هم استعفا داد. در کنار این مسائل مدتی است که انتقال امتیاز باشگاه مطرح می شود. مهدی پرهام مالک نساجی در این خصوص در آخرین مصاحبه خود گفته است:« من بارها اعلام کرده ام که قصد تیم داری ندارم و از حضور خریدار یا اسپانسر حالا از طرف هر کسی باشد استقبال می کنم ولی تا کنون اتفاقی نیفتاده است. در مورد این فرد یا گروهی هم که می گویید گویا جلسه ای با مسوولین سیاسی قائمشهر برگزار کرده اند اطلاعی ندارم و امیدوارم که هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.»

 

مالک تیم نساجی با اذعان به این موضوع که بدون پول نمی توان بازی کرد، به دنبال ارتباط با سرمایه گذاران برای جذب اسپانسر است و قرار است تا پس از بررسی شرایط توسط مذاکره کنندگان، در این مورد اطلاع رسانی شود.

 

در ادامه سیاه روزی های تیم نساجی مازندران محمود فکری آخرین فردی بوده که در تمرینات شرکت نمی کند و مالک نساجی در این خصوص و اینکه تکلیف سرمربی تیم نساجی در آینده چه خواهد شد، گفته است:« آقای فکری تا به امروز زحمات زیادی کشیدند و از همین جا از او تشکر می کنم ولی با این وجود خودشان تمرینات را رها کرده و رفته اند. چند روزی صبر می کنیم شاید باز گردند در غیر اینصورت تصمیمات جدیدی می گیریم».

 

مالک نساجی با توجه به عدم حمایت مسئولان استانی علاقه ای به تیم داری از خود نشان نمی‌دهد و هنوز بر نظر قبلی خود پایبند است. مشکلات این تیم ریشه دار استان مازندران به رغم کسب نتایج قابل قبول در لیگ آزادگان ادامه دارد و باید ببینیم در نهایت چه سرنوشتی انتظار این تیم است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoo7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در حال مذاکره با فکری هستیم تا او را برگردانیم