تاریخ انتشار: 1395/09/11 16:05
کد خبر: 245794

آیا نساجی با این همه هوادار عاشق، نیاز به اسپانسر دارد؟!

نساجی مازندران این روزها حال و روز خوشی ندارد و این تیم محبوب و دوست داشتنی برای هزینه های روزمره اش مانده است.
آیا نساجی با این همه هوادار عاشق، نیاز به اسپانسر دارد؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، نساجی مازندران به جزیی از هویت استان مازندران و قائمشهر تبدیل شده و کم تر کسی را  می توان سراغ داشت  که در این استان و شهر زندگی کند و خاطره ای از این تیم مردمی به یاد نداشته باشد.

نساجی مازندران درست است که برای تامین هزینه هایش با مشکلات بسیاری روبرو است ولی سرمایه ای دارد که کم تر تیم حتی لیگ برتری از آن بهره می برد و آنهم هواداران عاشقی است که دیوانه وار دوستش دارند و با پیروزی اش دلخوش و با شسکت اش غمگین و افسرده اند!

براستی مگر چند تیم در ایران سراغ دارید که تا این اندازه هوادار عاشق داشته باشد و دیوانه وار تیم محبوبشان را دوست داشته باشند؟

چند مربی سراغ دارید مثل محمود فکری باشد که بدون کم ترین امکاناتی و تنها به عشق همین مردم حاضر باشد تا پای چان برای تیم محبوبش مایه بگذارد و شب و روز در تلاش باشد که مشکل تیم را حل کند؟

اما اینجاست که باید سخنی با هواداران عاشق نساجی داشته باشیم و به آنها بگوییم؛ شمایی که نساجی به بخشی از زندگی تان تبدیل شده است، آیا با وجود شما، نساجی باید به دنبال اسپانسر و رفع مشکلاتش باشد؟!

نمی دانم تعداد هواداران این تیم دوست داشتنی به طور دقیق چقدر است، ولی این اعتقاد را دارم که همین تعداد می توانند با حداقل پرداختی ماهانه، یک تیم فوق العاده در شهر داشته باشند که آرزوی داشتن آن را هر شهر و استانی می تواند داشته باشد.

اینجاست که  باید هواداران همت کنند و نگذارند نساجی به مانند یک گوشت قربانی به هزار تیکه تبدیل شود تاآه و حسرتش تنها نصیب عاشقان این تیم بشود.

کافیست قدری تفکر کنید و به طور خود جوش گام در این راه بگذارید و ببینید چقدر می تواند لذت بخش باشد وقتی که نساجی با حمایت خود شما عزیزان به بالاترین قله افتخار در فوتبال ایران دست پیدا می نماید.

نویسنده: منصورقاسمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywywm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقداد قباخلو: هم آقای فکری حق دارد و هم بازیکنان معتصب/ کی روش به من پیشنهاد داد