تاریخ انتشار: 1396/08/11 22:48
اختصاصی| تیمی که به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند؛
کد خبر: 175432

محمود فکری استاد پیروزی های خارج از خانه

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته یازدهم لیگ دسته یک در ورزشگاه شهدا ماهشهر به مصاف شهرداری ماهشهر رفت و موفق شد در انتها با نتیجه عالی 3 بر 1 تیم میزبان را در شهر خودش شکست دهد.
محمود فکری استاد پیروزی های خارج از خانه

 این روزها وقتی از طریق رسانه ها خبر پیروزی نفت مسجدسلیمان تحت هدایت محمود فکری را میشنویم نباید زیاد از این اتفاق متعجب شویم چون طلایی پوشان طبق عادت پیش میروند و حریفان را یکی پس از دیگری از بین میبرند تا جایی که در پایان ایستگاه یازدهم نفت مسجدسلیمان با 8 پیروزی، 2 تساوی، 1 شکست و با 26 امتیاز همچنان صدرنشین پرقدرت لیگ دسته یک باقی بماند.

عملکرد فوق العاده محمود فکری وقتی جلوه تازه تری به خود میگیرد که مشخص میشود آنها از مجموع یازده بازی انجام شده تا اینجای رقابتها 6 بازی را بیرون از خانه برگزار کرده اند که از این 6 مسابقه موفق به پیروزی در 5 دیدار یعنی برابر تیمهای صبای قم، ایرانجوان بوشهر، راه آهن تهران، شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر شده اند و در برابر آلومینیوم اراک نیز در ورزشگاه امام این شهر به تساوی 1 بر 1 رسیدند.

این آمار و 5 پیروزی از مجموع 6 بازی خارج از خانه شاگردان محمود فکری نشان از قدرتمندی و مصمم بودن آنها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل که طبق گفته ها و برنامه های سرمربی اولین هدف آنهاست و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دست نخواهند کشید تا در نهایت بتوانند صعود بی اما و اگر در کنار مردم مسجدسلیمان داشته باشند.

نفت مسجدسلیمان در جدول نتیجه گیری تیم ها در خارج از خانه در رتبه اول جدول قرار دارد و با 16 امتیاز از 5 پیروزی و 1 شکست پرچمدار تیم های پرقدرت در خارج از خانه است و نساجی مازندران نیز با 10 امتیاز پس از مسجدسلیمانی ها در رتبه دوم این جدول قرار دارند.

تا پایان نیم فصل رقابتهای جذاب لیگ دسته یک 6 فینال برای شیران زاگرس باقی مانده است که 3 دیدار آن خارج از خانه و 3 دیدار آن هم در مسجدسلیمان برگذار خواهد شد که قطعا با توجه به نزدیکتر شدن به نیم فصل رقابتها جذابیت دو چندانی خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید شگفتی سازی و خلق رکورد های جدید جنوبی ها ادامه خواهد داشت یا رقبا خود را به صدر نزدیکتر میکنند.

خبرنگار: محمد مکوندی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ev9q9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجدسلیمان؛ صدرنشینی که باز هم حواشی حریفش نشد!
اختصاصی| سخنی واقع بینانه درخصوص تیم نفت؛