تاریخ انتشار: 1395/12/20 21:21
اختصاصی| نگاهی بر عملکرد فوق العاده مهدی پاشازاده؛
کد خبر: 223933

پاشازاده و واژه ای به نام تحول در آلومینیوم اراک

شاگردان مهدی پاشازاده در چارچوب رقابتهای هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق شدند در جدال حساس و نفس گیر اکسین البرز را یک بر صفر شکست دهند.
پاشازاده و واژه ای به نام تحول در آلومینیوم اراک

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم آلومینیوم اراک پس از آنکه داوود مهابادی را از سمت سرمربیگری تیم عزل کرد با مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید خود به توافق دست یافت. با روی کار آمدن مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید تیم، اراکی ها در ارائه سبکی جدید از فوتبال دچار تحولی شگرف و عظیم شدند.

 

وی  از همان روزهای اول در تمرینات سعی در بالا بردن روحیه تیمی آلومینیوم اراک داشت که تا اینجای کار در این مهم به خوبی ظاهر شده است.

 

به نوعی می توان گفت که او حلقه گمشده پازل اراکی ها می باشد چرا که از وقتی او سکان هدایت این تیم را پذیرفت در ابتدای کار سه برد پیاپی را کسب کرد سپس در یزد در حالی که توپ و میدان را در اختیار داشت، نتوانست به نتیجه ای بهتر از مساوی دست یابد.

 

اما این پایان ماجرا نبود چرا که از پس از آن بازی نیز پاشازاده به روند خوب بردن ادامه داد و در ادامه راه آهن را در اراک مغلوب کرد.

اما کار بزرگ پاشازاده در کرج رقم خورد. جایی که او موفق شد مچ یحیی را در دوئلی حساس بخواباند.

 

بی شک اگر کمی پاشازاده زودتر به عنوان سرمربی جدید اراکی ها منصوب می شد چه بسا که این تیم الان در کورس صعود به لیگ برتر قرار داشت.

 

حال باید بنشینیم و نظاره کنیم که پاشازاده با چه رتبه ای فصل را به پایان می رساند و  مدیران ارشد آلومینیوم اراک قرارداد وی را برای فصل آینده تمدید می کنند یا قید او را می زنند و با سرمربی ای جدید ادامه کار می دهند.

 

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbqex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: به دپارتمان داوری در مورد قضاوت داور نامه می‌دهیم
سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛

تحولات بنیادی مهدی پاشا در اراک؛ کسی می‌تواند جلوی این تیم را بگیرد؟
اختصاصی| عملکرد خوب پاشازاده در آلومینیوم اراک؛

مشکلات مالی گریبان گیر موفقیت پاشازاده در اراک؟!
اختصاص| کار بزرگ پاشازاده با آلومینیوم و مشکل همیشگی؛