تاریخ انتشار: 1395/08/01 12:42
کد خبر: 253909

برکناری خطیبی صحت ندارد/ احتمالا در ورزشگاه تراکتور میزبان باشیم

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی گفت:آنهایی که این شایعات را درست می کنند خوب می شناسیم و اجازه نمی دهیم که حاشیه را وارد ماشین سازی کنند.
برکناری خطیبی صحت ندارد/ احتمالا در ورزشگاه تراکتور میزبان باشیم

علی خاکزاد دررابطه با شکست سنگین ماشین سازی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: ما برای این مسابقه سه، چهار بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم. صادقیان و نریمان جهان که جزو بازیکنان تاثیرگذار ما هستند غایب بودند. از طرفی وقتی یک پنالتی به حریف دادیم شیرازه تیم ما از هم پاشید و بعد از آن گل های دوم و سوم را دریافت کردیم.

وی درباره گل به خودی محمد نصرتی تصریح کرد: این اتفاق به خاطر ناهماهنگی نصرتی و دروازه بان ما رخ داد. انگار که یک لحظه هر دوی آنها قفل شدند و نتوانستند توپ را درست هدایت کنند. به هر حال این اتفاقات برای بزرگترین تیم ها در فوتبال هم رخ می دهد که امیدوارم دیگر تکرار نشود.

سرپرست ماشین سازی درباره شایعه برکناری رسول خطیبی بیان داشت: تمام این مسائل شایعاتی کذبی است که از طرف بعضی از افراد به صورت هدفمند مطرح می شود. با اینکه ما قعرنشین جدول هستیم اما با یکی، دو برد می توانیم خودمان را بالا بکشیم. همین الان می بینید همان تماشاگرانی که تا چند هفته قبل علیه منصوریان شعار می دادند الان از این سرمربی شدیدا حمایت می کنند. وضعیت ما هم همین است. اگر این هفته مقابل پیکان پیروز شویم قطعا همه چیز تغییر خواهد کرد. با دو هفته نبردن که نمی شود سرمربی تیم را تغییر داد.

وی همچنین افزود: آنهایی که این شایعات را درست می کنند خوب می شناسیم و اجازه نمی دهیم که حاشیه را وارد ماشین سازی کنند. دیدید که گسترش فولاد بعد از فشارهای زیادی که تحمل کرد با یک برد چند رده بالا آمد و از زیر فشار خارج شد. ما بلافاصله بعد از بازی دیروز جلسه گذاشتیم و برنامه ریزی کردیم تا این هفته تمرینات مان خوبی برگزار شود تا انشاالله به یک پیروزی خوب مقابل پیکان برسیم.

خاکزاد در پایان درباره محل برگزاری دیدار ماشین سازی و پیکان در هفته دهم گفت: سوال خوبی کردید. اما باور کنید هنوز خودم جوابش را نمی دانم. با توجه به اینکه دربی تبریز در همان روز میان گسترش فولاد و تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار میشود ما از هیات فوتبال درخواست کردیم که در ورزشگاه تراکتورسازی بازی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gep6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق روز: پسر شهردار تبریز مدیر ماشین‌سازی شد!