تاریخ انتشار: 1396/08/04 09:47
کد خبر: 176459

چرا استقلال باید پرسپولیس را ببرد؟

دو سال است که استقلال گرانترین تیم ایران را می‌بندد، اما نتایج چندان خوبی نمی‌گیرد.
چرا استقلال باید پرسپولیس را ببرد؟

 دو سال است که استقلال گرانترین تیم ایران را می‌بندد، اما نتایج چندان خوبی نمی‌گیرد. آنها فصل نامطلوب قبلی را صرفا در هوای پیروزی در داربی پشت سر گذاشتند؛ چه اینکه به آن نایب‌قهرمانی با فاصله امتیازی وحشتناک با پرسپولیس هم نمی‌شد زیاد افتخار کرد.

 

حالا هم داربی می‌تواند همان کار را بکند؛ آن هم برای تیمی که فقط با 4 گل زده در 9بازی، ناباورانه ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

 

به علاوه هنوز برای رسیدن به کورس قهرمانی هم دیر نشده. مشکل استقلال پارسال این بود که داربی برگشت را برد و دیر اوج گرفت، اما اگر آنها امسال داربی رفت را ببرند و زودتر روند صعودی‌شان را شروع کنند، قطعا می‌توانند به کورس قهرمانی هم برسند. برای وینفرد شفر هم پیروزی در داربی یک شاه‌کلید طلایی است.

 

او با چنین دستاوردی می‌تواند ظرف کمتر از یک ماه، تنها شاهکار منصوریان در استقلال را تکرار کند و فضایی بسازد که دیگر دل هیچکس برای سرمربی پرحاشیه قبلی تنگ نشود.

 

به علاوه بردن در داربی به شفر کمک می‌کند جایگاهش را روی نیمکت استقلال تثبیت کند؛ تیمی که سخت و بعد از سال‌ها به یک مربی خارجی اعتماد کرده و برای حفظ این اعتماد، باید خیلی زود یک نشانه قوی ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5l78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان دربی 86 هم مشخص شد!