تاریخ انتشار: 1395/09/28 15:38
کد خبر: 242159

نقل و انتقالات؛ مقطعی که می‌تواند نیم فصل دوم مس کرمان را کاملا متحول کند

تیم فوتبال مس کرمان با فراز و نشیب بسیار زیاد، جبهه‌ی دیگری از این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را پشت سرگذاشت.
نقل و انتقالات؛ مقطعی که می‌تواند نیم فصل دوم مس کرمان را کاملا متحول کند

به گزارش فرتاک ورزشی، جبهه‌ای که نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک نام داشت و البته با توجه به رتبه‌ی نهمی مس در آن، رضایت حداکثری را از حاصل کار با خود به دنبال نیاورد اما بهرشکل در این جبهه دست آوردهای مثبتی مثل بازی به نفرات جوان و آینده دار و معرفی چند چهره‌ی جدید و البته برخی موارد دیگر به همراه داشت که به جای خود همگی قابل بررسی هستند.

نکته‌ی دیگری که در پایان این جبهه بسیار حائز اهمیت است، امیدواری است که برای مس در جبهه‌ی های پیش رو باقی گذاشته است. اختلاف تنها هفت امتیازی مس با رتبه‌ی دوم که می تواند نقطه‌ی صعود تیم‌ها به لیگ برتر باشد، سبب می‌شود که حرکات مس در روزهای آتی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز باشد.

اگر همین فصل قبل رقابت‌های لیگ یک را به یاد بیاوریم متوجه می‌شویم که تیم‌هایی مثل نفت آبادان و ماشین‌سازی که جواز صعود به لیگ برتر را کسب کردند، تیم‌هایی بودند که اولا با وجود رتبه‌ی نه چندان خوب خود در نیم فصل اول سال گذشته، اما امیدواری خود را برای دور برگشت بازی‌ها را کاملا حفظ کردند و دوم اینکه در تعطیلات و نقل و انتقالات بین فصل بهترین عملکرد ممکن را داشتند و با ورود و خروج کاملا منطقی و فنی در بین فصل، زمینه‌ای را فراهم کردند که در بازی‌های دور برگشت امتیازهای لازم برای صعود را کسب کنند.

جالب اینکه آن‌ تیم‌ها نیز همانند مس در مقطع بین فصل اختلاف 6 تا 7 امتیازی با رتبه‌های صعود داشتند اما عملکرد عالی آن‌ها در جبهه‌ی نقل و انتقالات بین فصل آن‌ها را کاملا متحول کرد.

نکته‌ی جالب‌تر از لیگ فصل قبل در رابطه با تیم مس در این بود که اتفاقا ضعف در همین مقطع از فصل، لطمه‌ی بزرگ را به تیم کرمانی زد و تیم مس که در نقل و انتقالات بین فصل به شدت ضعیف عمل کرد و با جذب دو بازیکن کاملا مصدوم یعنی صادق گشنی و میلاد جعفری که عملا هیچ کارایی برای تیم در نیم فصل دوم نداشتند، اولین گام اشتباه بزرگ برای بازی‌های نیم فصل دوم را برداشت تا در طول بازی‌های برگشت نتواند رتبه‌ی سومی و صعود خود را که در دور رفت به دست آورده بود، حفظ کند.  

از همین روست که سرنوشت مس برای دور برگشت که رتبه‌ی واقعی مس در جدول و وضعیت نهایی این تیم در صعود و یا عدم صعود را تعریف می‌کند، دقیقا در همین جبهه‌ی بسیار تا بسیار مهم تعطیلات نیم فصل رقم می‌خورد.

اگر مس در طول این ایام به بهترین و فنی‌ترین شکل ممکن گام بردارد و نقاط ضعف خود را که در تمامی مناطق زمین قابل شناسایی و پوشش بودند را به درستی و با نیت خالص پر کند، می‌شود حتی منتظر بهترین اتفاقات در دور برگشت باشیم. اما اگر سال قبل برای مس تجربه نشود و افرادی در نقل و انتقالات دور تیم را بگیرند که نباید و با نیت های کاملا سوء به مس بازیکن معرفی کنند و سر تیم هم در جذب آن‌ها کلاه برود، این نگرانی نیز وجود دارد که اتفاقات وحشتناکی برای مس رخ دهد اگر این تیم نقاط ضعف خود را ترمیم نکند.

تاکید می‌شود که جبهه‌ی تعطیلات بین فصل برخلاف اسمش جای کار بسیار زیاد و دقت نظر خیلی بالایی دارد تا سرنوشت مس در نیم فصل دوم بازی‌ها دقیقا از همین مکان به بهترین شکل ممکن نوشته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k95yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی حمید غلامی از بادران/ مقصد بعدی مس کرمان!