تاریخ انتشار: 1395/09/28 15:23
کد خبر: 242165

مایلی کهن در نیم فصل در چه پستی بازیکن می خواهد؟!

محمد مایلی کهن در برخی پست ها نیاز به جذب بازیکن دارد تا بتواند تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند؛ تیمی که مدعی قهرمانی باقی بماند.
مایلی کهن در نیم فصل در چه پستی بازیکن می خواهد؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در هفته هفدهم بازی خوبی انجام نداد و مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسید، یکی از بهترین تیم های لیگ یک محسوب می شود. شاگردان محمد مایلی کهن هم اکنون با 30 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ یک و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. با این وجود تیم ملوان ضعف هایی دارد که محمد مایلی کهن در نیم فصل باید در صدد رفع این ضعف ها برآید و تیمش را با شرایط بهتری در نیم فصل دوم به میدان بفرستد.

ملوان در برخی پست ها نیاز به جذب بازیکن دارد که اصلی ترین این پست ها مدافع چپ است. در این پست تنها عزیز معبودی حضور دارد و در هفته های گذشته که این بازیکن دچار آسیب دیدگی شده، هیچ دفاع چپ تخصصی دیگری وجود نداشته که جایگزینش شود. با توجه به اینکه ممکن است در آینده نیز عزیز معبودی بازی هایی را از دست بدهد، قطعا نیاز به جذب یک مدافع چپ تخصصی در تیم مایلی کهن احساس می شود. البته نباید از نام صادق صادقی به همین سادگی عبور کرد، اما وجود یک مدافع چپ کلاسیک می تواند در ملوان کارساز باشد.

از سوی دیگر در پست مدافع وسط هم شرایط خاصی وجود دارد. از ابتدای فصل که حامد نورمحمدی متزلزل ضاهر شد، فشار زیادی روی احمد آهی و مهیار زحمتکش آمد. در صورتی که نورمحمدی خیلی زود به شرایط خوب گذشته نرسد، بی تردید سرمربی ملوان باید یک مدافع وسط جذب کند تا در روزهایی که آهی و زحمتکش قادر به بازی کردن نیستند، به تیم کمک کند.

احتمال جدایی محمد آبشک از ملوان سبب شد تا نیاز ملوان به جذب یک هافبک تدافعی را افزایش داده است. اگرچه به نظر می رسد با حضور شهاب کرمی به عنوان بازیکن جانشین جای خالی آبشک پر شود اما اگر به هر دلیلی حضور آبشک نهایی نشود، ملوان باید یک هافبک دفاعی به خدمت بگیرد تا به عنوان زوج سعید یوسف زاده در قسمت عقب زمین به میدان برود.

ملوان همچنین در فاز هجومی نیز ضعف های زیادی دارد. تیمی که به سختی گل می زند و نمی تواند از موقعیت هایی که نسیبش می شود، به خوبی استفاده کند. حضور رضا عاتمادی در فاز اول حمله سبب شده تا گلهای زده ی ملوان بسیار کم شود و ثاقبی به تنهایی جور مهاجمین را می کشد و هواداران ملوان امیدوارند یک مهاجم نوک تاپ به این تیم اضافه شود.

ملوان همین حالا نیز یک تیم پرمهره محسوب می شود و با جذب چند بازیکن در نیم فصل و فراهم شدن شرایط خوب برای برخی بازیکنان مثل حسین شنانی و یاسر وکیلی، در نیم فصل دوم قدرتی فزونی خواهد یافت و راحت تر می تواند با رقبا مصاف دهد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjbo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین شنانی تا پایان فصل در ملوان خواهد ماند