تاریخ انتشار: 1403/01/25 06:16
کد خبر: 1272713

داور یک پنالتی را برای ملوان نگرفت/ گل پرسپولیس هم آفساید بود

کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه یک پنالتی به سود ملوان برابر پرسپولیس گرفته نشد، گفت: داور می‌توانست در نیمه اول یک ضربه پنالتی برای ملوان اعلام کند.
داور یک پنالتی را برای ملوان نگرفت/ گل پرسپولیس هم آفساید بود

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۲۴ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تورج حق وردی کارشناس داوری در رابطه با قضاوت پیام حیدری در این بازی گفت: در نیمه اول و هنگامی که دروازه‌بان پرسپولیس روی پاس عقب مدافع این تیم به توپ می‌رسد با کنترل بدی که داشت مهاجمان ملوان برای تصاحب توپ به سمت او نزدیک شدند که او با دست پاچگی توپ را دور کرد و در ادامه با پای بازیکن ملوان را زد که داور باید یک پنالتی به سود ملوان اعلام می‌کرد.

او ادامه داد: در صحنه به ثمر رسیدن گل نیز، عیسی آل کثیر یک مقدار جلوتر از مدافع ملوان بود و باید گل پرسپولیس آفساید اعلام می‌شد.

حق وردی در رابطه با برخورد امید عالیشاه با محمد عمری در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس که کادر فنی ملوان اعتقاد به اعلام ضربه پنالتی داشتند، اظهار داشت: عالیشاه در این صحنه مرتکب خطا شد اما پنالتی نبود و داور باید در بیرون محوطه جریمه به سود ملوان ضربه آزاد اعلام می‌کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg8yb

آخرین اخبار