تاریخ انتشار: 1395/11/13 22:57
کد خبر: 231959

هادی خیری اسلحه پنهان نادر دستنشان در خونه به خونه

تیم فوتبال خونه به خونه در بابل با یک گل مغلوب سپیدرود شد ولی جدای از نتیجه به دست آمده، عملکرد قابل توجهی را از بازیکنان خونه به خونه شاهد بودیم و این نشان می دهد نادر دست نشان در طی این مدت اندک به خوبی توانست قابلیت های شاگردان خود را شناسائی کند.
هادی خیری اسلحه پنهان نادر دستنشان در خونه به خونه

به گزارش فرتاک ورزشی، یکی از تصمیمات قابل توجه دست نشان در دیدار مقابل سپیدرود، استفاده از هادی خیری در پستی بود که این بازیکن ریزنقش را در طی این فصل در این پست ندیده بودیم.

نادر دست نشان به خوبی به این امر پی برد که توانایی های خیری در فاز هجومی بهتر از فاز دفاعی است و در تصمیمی تحسین برانگیز و البته جسورانه، بر خلاف علیرضا مرزبان که او را در چند بازی در دفاع راست گذاشته بود، او را به یک خط جلوتر آورد تا در فاز هجومی به تیم کمک کند.

این تصمیم دست نشان سبب شد تا هادی خیری هم با انگیزه مثال زدنی اش برای اثبات شایستگی های خود در جناح راست وارد میدان شود و در همان بیست دقیقه ابتدائی بازی با نفوذها و دریبل های ریزش، عرصه را بر امین تیزرو مدافع چپ جدید سپیدرود تنگ کند و حتی در یک صحنه اگر لغزندگی زمین نبود، پس از دریبل زیبای چند بازیکن سپیدرود، این شانس را داشت تا با شوتی زیبا در پشت محوطه جریمه این تیم، دروازه سید محمد حسینی را باز کند.

در نیمه دوم هم هادی خیری با سانترهای خود از جناح راست، توپ های بسیاری را بر روی دروازه سپیدرود ریخت که با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت. 

بدون شک هادی خیری با عملکرد رضایت بخش خود، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان خونه به خونه در این دیدار بود و این بازیکن که در اوایل فصل با نامهربانی کادر فنی سابق خونه به خونه قرار گرفته بود، در این بازی به همگان ثابت کرد که نیمکت نشینی وی خارج از انصاف بوده است.

ظاهرا نادر دست نشان طی مشورت با مهران نجفی، مربی بازی خوان خود، به این امر دست یافت که قرار گرفتن هادی خیری در فاز هجومی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد و به او اعتماد کند و خوشبختانه هادی خیری نیز با انگیزه مثال زدنی خود به خوبی توانست جواب اعتماد دست نشان را بدهد.

حال باید ببینیم نادر دست نشان این تغییر سیستم را در بازی با آلومینیوم اراک نیز انجام می دهد و تداوم حضور هادی خیری در یک خط جلوتر از خط دفاعی شاهد خواهیم بود یا خیر؟

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjljd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخراج نادر دست نشان و کتک کاری نظرمحمدی در کنار زمین
حواشی دیدار خونه به خونه-سپیدرود