تاریخ انتشار: 1402/06/16 21:08
کد خبر: 13

تصویر وحشت ستاره تیم ملی از مصدومیت بیرانوند!

علیرضا بیرانوند که در بازی قبلی تیم ملی مقابل ازبکستان مصدوم شده بود بار دیگر این شرایط را تجربه کرد.
تصویر وحشت ستاره تیم ملی از مصدومیت بیرانوند!

بیرانوند از جام جهانی ۲۰۲۲ تا امروز بدشانسی‌های عجیبی را تجربه کرده و در یک آمار غیرمنتظره در سه بازی تیم ملی در مدت اخیر در همان نیمه نخست تعویض شده است.

بیرو که در بازی تیم ملی مقابل انگلیس در جام جهانی با برخورد به یار خودی و مصدومیتش باعث شد کی‌روش دو دستی به سرش بکوبد، همچنان این مصدومیت و بدشانسی را در بازی‌های ملی تجربه می‌کند.

او در فیفادی قبلی مقابل ازبکستان نیز در صحنه‌ای مشابه با برخورد به سعید عزت اللهی از ناحیه فک مصدوم شده بود و خیلی زود از بازی تعویض شد و حتی فک خود را به تیغ جراحان سپرد.

بیرو حالا در دومین بازی ملی متوالی تعویض شده است. او در حالی که بلغارستان هنوز موقعیت خاصی ایجاد نکرده بود و شاید بدنش نیز چندان گرم نشده بود، در دقیقه ۱۹ یکی از پرتابهای معروفش را به نمایش گذاشت و طارمی را در خط حمله صاحب توپ کرد.

درحالی که گزارشگر تلویزیونی و شاید تماشاگران هم مثل همیشه مشغول تحسین او بودند اما پس از بیرون رفتن توپ، بیرانوند روی زمین افتاد و با کشیدگی از ناحیه پا دیگر قادر به ادامه کار نشد و از زمین بیرون رفت تا پیام نیازمند جانشین او شود.

محمدرضا اخباری، گلر سوم ایران با چهره‌ای تعجب زده پس از بیرون آمدن بیرو با او مشغول صحبت شده بود و شاید مصدومیت او را باور نمی‌کرد.

باید دید شرایط مصدومیت علیرضا بیرانوند به چه شکل خواهد بود اما اینطور که پیداست بدشانسی ها دست از سر او در بازی‌های ملی برنمی‌دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/l4my4m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات مهم لیست ملی با تن پوش قرمز!