تاریخ انتشار: 1396/08/23 11:29
کد خبر: 173838

احیای نخعی در ساق پای بازیکنان مس

در حالی شایعه تغییر سرمربی مس کرمان مطرح شده که اصلا این تیم بحرانی نشده است.
احیای نخعی در ساق پای بازیکنان مس

با نگاهی گذرا به مصاحبه های مربیان پس از بازی مقابل مس متوجه یک تعبیر بزرگ می شویم و آن هم زیبا فوتبال بازی کردن شاگردان نخعی است.

معمولا برای عوض کردن سرمربی دلیلی بزرگ لازم است مثلا زشت بازی کردن تیم، مثل همین تیم مس فصل گذشته تحت هدیت ابراهیم زاده یا تنش میان مربی و بازیکنان و یا باخت های مکرر و قرار گرفتن در قعر جدول مثل شرایط  استقلال تهران فصل گذشته. اما در این برهه از زمان حتی برای شوک وارد کردن به نخعی یا بازیکنان کاری بسیار خطرناک و شاید اشتباه برای مدیران مس است.

همین استقلال تهران فصل قبل تمامی فاکتورهای لازم برای تغییر منصوریان داشت اما مدیران باشگاه به وی اعتماد کردند و با اضافه کردن چند بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل، شرایط به کلی عوض شد و در پایان آبی پوشان به مقام دوم دست یافتند.

لپ کلام اینکه مسی ها باید به نخعی اعتماد کنند و این حس اعتماد را به وی و شاگردانش تزریق کنند. احمد نخعی مربی بومی کرمانی ها می باشد و هواداران و دوست داران فوتبال کرمان باید بدانند برای پرورش و ساختن یک مربی بزرگ از استان کرمان راهی جز حمایت و اعتماد به نخعی وجود ندارند. کرمان به یک‌ مربی بزرگ نیاز دارد تا در آینده سکوی پرتابی برای دیگر مربی های جوان باشد و در شرایط کنونی کسی جز نخعی دارای چنین شرایطی نیست و مدیران مس باید شرایط فصل قبل سپیدرود رشت را الگوی خود قرار دهند که با اطمینان کردن به علی نظر محمدی جوان، اکنون برای چند سال خیالشان از بابت داشتن یک گزینه بومی و موفق راحت است.

البته در به وجود آمدن این شرایط بازیکنان بیشترین تاثیر را دارند. اگر مدافعین کمی بیشتر دقت میکردند و یا اگر مهاجمان در هر بازی بیش از ده موقعیت مسلم گل زنی را از دست نمی دادند، اکنون احمد نخعی تحت فشار نبود، پس بازی مقابل ماشین سازی بهترین فرصت برای بازیکنان است تا جبران‌ مافات کنند و مربی با شخصیت خود را از بحران نجات دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8nex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمد نخعی: به داشتن چنین شاگردانی افتخار می‌کنم/ ناامید نیستیم و روزهای خوب مس فرا می‌رسد
سرمربی مس کرمان در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛

رویاپردازی نخعی و یارانش؛ ارتش کرمان می‌تازد
اکسیژن سه امتیازی برای نارنجی‌پوشان؛