تاریخ انتشار: 1395/08/30 18:46
کد خبر: 248038

ماجرای ادکلن های مشکوک در چمدان بازیکنان پرسپولیس!

اردوی خارجی پرسپولیس همچون اردوی قبلی این تیم در اوکراین هیاهوی زیادی به پا کرده است.
ماجرای ادکلن های مشکوک در چمدان بازیکنان پرسپولیس!

 بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت و در خصوص ضبط پیراهن های پرسپولیس در فرودگاه اخبار فراوانی به گوش رسیده است. لباس هایی که گویا قرار بود برای آنها گمرکی پرداخت نشود و بدون پرداخت هزینه ای به تهران منتقل گردد. برند لباس های پرسپولیس که با اقدامی عجیب و غریب از سوی مسئولان باشگاه تغییر کرد، قرار بود در تهران تحویل داده شود، اما باشگاه تصمیم می گیرد از طریق کاروان تیم و بدون پرداخت هزینه این لباس ها را وارد تهران کند.

ظاهراً برخی از مسئولان پرسپولیس به دلیل آنکه اطمینان داشته اند کسی چمدان بازیکنان را بازرسی نمی کند، لباس های جدید سرخپوشان را در چمدان های آن‌ها جاسازی می کند، به طوری که حتی زیپ چمدان‌ها به سختی بسته می‌شود اما مسئولان گمرک به این موضوع مشکوک و لباس ها را ضبط می کند.

البته برخی از اخبار و شنیده های دریافتی، حاکی از آن است که موضوع سفر پرحاشیه پرسپولیس تنها به لباس ها ختم نمی شود، بلکه در هنگام بازگشت ادکلن هایی با برند پرسپولیس در ساک بازیکنان پیدا شده است. ظاهراً این ادکلن ها از سوی یک هوادار در دبی به بازیکنان هدیه داده شده، اما برخی معتقدند که داستان این ادکلن ها چیز دیگری است و به مسایل متفاوتی مرتبط است.

البته تعداد این ادکلن ها به اندازه ای نبوده که بتواند مشکلی را برای باشگاه ایجاد کند، هر چند باعث تردید و شک ماموران حراست فرودگاه شده است.

البته این نخستین بار نیست که اتفاقاتی از این دست رخ می دهد، سال ها پیش یکی از بازیکنان بسیار محبوب تیم ملی در بازگشت از یک سفر خارجی، حدود ۸۰۰-۷۰۰ گوشی تلفن همراه با خود وارد کشور می کند ولی بازرسان گمرک مشکوک شده و این گوشی ها را ضبط می کنند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndvgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دانش آموزان ایرانی، سنگ تمام گذاشتند/ تمرین پرسپولیس در دوبی با حال و هوای تهران