تاریخ انتشار: 1397/07/30 21:03
همیشه برایمان مرغ همسایه غاز بوده!
کد خبر: 125214

سوتی بزرگ معاون وزیر ورزش و خوش به حالی ال اشپورتی ها+عکس

سوتی بزرگ معاون وزیر ورزش و خوش به حالی ال اشپورتی ها+عکس

امسال را سال حمایت از تولید ملی‌ نامیدند. از اسمش مشخص است، یعنی دور کالاهای خارجی را تا حد امکان خط بکشیم و رو به کالاهای ایرانی بیاوریم. انتظار داشتیم، بزرگان این مرز و بوم هم در کنار مَردم عادی از مصرف کالاهای خارجی صرفه نظر کنند و تا جایی که کلاس کاری‌شان پایین نمی آید تکیه بر تولیدات داخلی بزنند.

اما هرگز این اتفاق نیفتاد. از نماینده مجلسی که قرار بود انبار آدیداس را به آتش بکشد اما ویلچری که سوار بر آن بود مارکش ایرانی نبود تا...

تا جدیدترین آن ها، معاون فرهنگی وزیر ورزش که در هفته تربیت بدنی با لباس ورزشی در تلویزیون ظاهر شد.

اصلاً هم بد نیست یک بار هم شده معاونان ورزشی ما از پوشیدن کت و شلوارهای مارک دارشان دست بکشند و با گرمکن در تلویزیون حاضر شوند اما نکته ای قابل تأمل در این ماجرا پوشیدن گرمکنی با برند خارجی آل اشپورت بود.

دلیل اینکه در سال حمایت از تولید ملی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش با برند خارجی ظاهر می شود، چیست؟ آیا تعمدی در کار نبوده؟

چرا استفاده از مارک خارجی آری، مارک ایرانی خیر؟

این اتفاق در حالی رخ داد که معاون وزیر امروز در استقبال از ورزشکاران در فرودگاه باز هم با همین گرمکن آل اشپورت حاضر شد. اینجا دیگر نمی توان گفت یک اشتباه  سهوی انجام شده و هدف از پوشیدن این لباس، تنها به دلیل نوع ساده آن در هفته تربیت بدنی بوده است!!

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۱_۱۶-۳۴-۴۲

پشت پرده این پوشش چه می تواند باشد؟

غیر از این است که هدف از پوشیدن این لباس تبلیغ کردن مارک آل اشپورت بوده است؟!

معاون وزیر نمی توانست از تولید ملی حمایت کند؟

این ضرب المثلِ همیشه مرغ همسایه غاز بوده اینجا معنی پیدا می کند. والا مقام هایی که همیشه مَردم را دعوت به حمایت از کالاهای ایرانی می کنند اما خود آن ها حاضر نیستند ساده ترین لباس هایشان از نوع ایرانی باشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw9wx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تشکیل پنجمین نشست هیئت رئیسه انجمن ورزشی‌نویسان ایران