تاریخ انتشار: 1396/02/25 13:07
کد خبر: 210662

احتمال جدایی طاهری از پرسپولیس به خاطر غیبت در متینگ انتخاباتی!

غیبت عجیب برخی از مدیران پرسپولیس در همایش انتخاباتی رئیس جمهوری نکته عجیب این مراسم بود.
احتمال جدایی طاهری از پرسپولیس به خاطر غیبت در متینگ انتخاباتی!

به گزارش فرتاک ورزشی، عصر شنبه و در حالی که حدود ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی حاضر شدند تا به سخنان حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری کشورمان گوش دهند حضور اعضای باشگاه استقلال و البته غیبت پرسپولیسی ها مشهود بود.

اعضای تیم استقلال با لباس های متحدالشکل و در حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و به همراه بازیکنان این تیم در این مراسم شرکت کردند اما از باشگاه پرسپولیس فقط حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند به همراه تعدادی از بازیکنان جوان مثل حامد آقایی و طاهرخانی در این مراسم حضور به هم رساندند و خبری از سرپرست یا اعضای هیات مدیره نبود و فقط محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس به این مراسم آمد.

به نوشته یکی از سایت های نزدیک به دولت یازدهم، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه که از مدیران دولتی هم به حساب می آید از حضور پرسپولیسی ها در این مراسم راضی نبود و علاوه بر اینکه خودش در این مراسم شرکت شرکت نکرد به بازیکنان تیمش هم توصیه ای برای حضور در سالن آزادی نداشت.

از طرفی و بر خلاف مربیان استقلال که همگی در این همایش انتخاباتی حضور بهم رساندند اما از مربیان پرسپولیس هم کسی به این مراسم نرفت تا این شائبه به وجود بیاید که شاید طاهری به دلایلی مخالف حضور پرسپولیسی ها در این مراسم بود.

بعید هم نیست طاهری به دلیل برکناری دوست صمیمی اش محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان دل خوشی از برخی نداشته که به این مراسم نرفته است.

این اتفاق بحث احتمال کنار رفتن وی از پرسپولیس در دولت جدید را بار دیگر مطرح کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ny6dg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار طاهری با خانواده نوروزی در کپورچال

 طاهری: برانکو محور و آینده پرسپولیس است
درباره اظهارات آقای دایی به زودی با سند صحبت می‌کنم