تاریخ انتشار: 1396/08/09 18:26
تقابل تجربه و جوانی در ماهشهر؛
کد خبر: 175741

پیش بازی شهرداری ماهشهر-نفت مسجدسلیمان؛ دربی خوزستان با چاشنی فراز و فرود

در یکی از حساس ترین دیدار هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور و در دربی استان خوزستان تیمهای شهرداری ماهشهر و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی شهرداری ماهشهر-نفت مسجدسلیمان؛ دربی خوزستان با چاشنی فراز و فرود

 شهرداری ماهشهر درحالی در خانه به مصاف صدرنشین لیگ دسته یک می رود که در بازی قبل در تهران دست به کار بزرگی زد و تیم خوب محمد ربیعی و بادران را با شکست مواجه کرد و نفتی های مسجدسلیمان که در لیگ امسال با محمود فکری فوق العاده ظاهر شدند و با 23 امتیاز صدرنشین هستند نیز در آخرین دیدار خود تیم قدرتمند گل‌گهر سیرجان را با شکست مواجه کردند.

نفتی ها برای تثبیت صدرنشینی خود نیاز به 3 امتیاز این بازی خواهند داشت زیرا که نفس نساجی و برق جدید شیراز را پشت سر خود حس می‌کنند و خود شهرداری ماهشهر هم با 16 امتیاز جزو مدعیان بالای جدول خواهد بود.

دو تیم در خط حمله رقابت سختی خواهند داشت و ماهشهری ها با فرشید پاداش آقای لیگ یک 14 گل به ثمر رسانده اند که از این حیث بهترین خط حمله لیگ را دارند و در خط دفاعی هم نسبتا خوب عمل کرده اند و 8 گل از خط دروازه آنها عبور کرده است. نفت مسجدسلیمان با یک گل کمتر نسبت به همتای خود عملکرد خوبی داشته و شاگردان فکری در خط دفاعی با دریافت 4 گل به همراه برق جدید بهترین خط دفاعی لیگ را دارا هستند.

این اولین مصاف این دو تیم در تاریخ رقابتهای لیگ دسته یک می‌باشد که به میزبانی شهر ماهشهر برگزار خواهد شد و قضاوت این دیدار را نیز روح الله شریفی از استان کهکیلویه و بویراحمد به کمک محمدرضا طالبی، بهمن عبدالهی و میثم حیدری بر عهده خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbjdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجد سلیمان-گل گهر سیرجان؛ فکری در اندیشه تداوم  صدرنشینی، وینگو در تلاش برای فرار از بحران
اختصاصی| تقابل مربیان سرخابی در شهر اولین‌ها؛

پیش بازی اکسین البرز-شهرداری ماهشهر؛ تقابل بد بیارها!
پایان خوش شانسی‌های لطیفی در اکسین؛