تاریخ انتشار: 1396/07/01 22:03
پایان خوش شانسی‌های لطیفی در اکسین؛
کد خبر: 181425

پیش بازی اکسین البرز-شهرداری ماهشهر؛ تقابل بد بیارها!

دو تیم اکسین البرز و شهرداری ماهشهر در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی اکسین البرز-شهرداری ماهشهر؛ تقابل بد بیارها!

 اکسین البرز که در بازی گذشته خود مقابل برق جدید فارس یک بر صفر شکست خورد باید از شهرداری ماهشهری میزبانی کند که در بازی قبلی خود، تا ثانیه های پایانی از حریف خود نساجی پیش بود اما در صحنه ای مشکوک داور بازی اعلام پنالتی برای نساجی کرد که آن ضربه توسط روح الله عرب به گل تبدیل شد تا شاگردان پور موسوی برد را با تساوی عوض کنند و همین امر باعث شده است تا ماهشهری ها تشنه پیروزی در مقابل شاگردان علی لطیفی در اکسین شوند. البته همین امر و نبردن دو تیم در هفته گذشته باعث می شود فوتبالی با کیفیت و در عین حال تماشاگر پسند از سوی هر دو تیم ارائه شود.

البته جدا از بازی؛ تقابل سید کوروش موسوی و علی لطیفی نیز می تواند جذاب باشد. حال سوالی که پیش می آید این هست که بازی به سود کدام تیم به پایان می رسد؟ یاران سیدکوروش که هفته‌های ابتدایی را با قدرت آغاز کردند در دو هفته گذشته چندان شاداب نشان ندادند و در آن سو نیز یاران لطیفی دیگر خوش شانس نیستند و به همین منظور، نتایج خوبی کسب نمی‌کنند. البرزی‌ها که در ارائه بازی زیبا در این فصل ناتوان بودند و همواره روی یک اتفاق به گل رسیدند، باید دید برای این بازی برنامه‌ای دارند یا خیر.

گفتنی است اکسین البرز با کسب هفت امتیاز از پنج بازی در مکان نهم جدول و شهرداری ماهشهر نیزبا کسب ده امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های مس کرمان و نساجی مازندران در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

اکسین: سجاد بیرانوند - میثم آقابابایی - پویا سیف پناهی - مسعود حق جو - هادی شکوری - مجید خمیسی - شاهین شفیعی - آرمان رمضانی - سید مهدی حسینی - رسول رضایی - حافظ یعقوبی

سرمربی: علی لطیفی

شهرداری ماهشهر: وحید مهدی خانی - کمال الدین نیکخوی - میلاد شیخی سلیمانی - سروش سعیدی - حسین مالکی - مهدی عبدی - رضا جباری - هادی ایمانی - فرشید پاداش - محمدحسین مهرآزما - علی اصغر شیردل

سرمربی: سیدکوروش موسوی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zbp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر-نساجی؛ آلترناتیو علی منصور در بردها هتریک می کند؟
سید کوروش به نساجی رسید؛

پیش بازی شهرداری تبریز-اکسین البرز؛ ببر و بمان!
بازی مرگ و زندگی برای صالح پناهی؛