تاریخ انتشار: 1395/09/21 14:54
کد خبر: 243665

میلاد پورمحسن: می خواهیم همچنان صدرنشین باقی بمانیم

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته شانزدهم رقابت های دسته اول کشور با تک گل سهیل حق شناس تیم گلگهر سیرجان را شکست داده و توانست با سی و یک امتیاز و یک بازی کمتر مجددا به صدر جدول دست یابد.
میلاد پورمحسن: می خواهیم همچنان صدرنشین باقی بمانیم

به گزارش فرتاک ورزشی، میلاد پورمحسن وینگر سپیدرودی ها در همین رابطه گفت: بازی سنگینی در برابر گلگهر انجام دادیم. این تیم با بیست و شش امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده ما برای رسیدن به صدر جدول بود که خدا را شکر با یک بازی خوب در حضور بیش از ده هزار هوادار رشتی توانستیم این تیم را با شکست بدرقه کنیم.

ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در اوایل نیمه دوم هم به گل دست پیدا کردیم. در ادامه کمی بدلیل شرایط بدنی مجبور به عقب نشینی شدیم. البته گلگهر هم تیم خوب و یکدستی بود که به راحتی به رقبایش امتیاز نمی دهد اما این را باید در نظر داشته باشیم که سپیدرود با هواداران پرشوری که دارد در رشت به هیچ تیمی باج نمی دهد.

پورمحسن در مورد تعداد بازی های کمش و شرایط بدنی اش به خزر گفت: خدا را شکر از نیم فصل گذشته شرایط بازی را پیدا کرده ام و اینکه کمتر به کار گرفته شده ام به صلاحدید کادر فنی بر می گردد. هر گاه که به زمین آمدم سعی کردم بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم و در مجموع سه بازی نیز در این فصل برای سرخ های شهر باران انجام داد.

پورمحسن در مورد بازی هفته بعد در برابر نساجی که به نوعی دربی شمال محسوب می شود گفت: بازی در زمین نساجی و در برابر هواداران پرشور این تیم مسلما سخت خواهد بود و حتی می شود گفت که سخت ترین بازی نیم فصل ما خواهد بود اما ما برای تداوم صدرنشینی چاره ای به جز کسب امتیاز از دیدارهای اینچنینی نداریم و می خواهیم دست پر به رشت بازگردیم تا همچنان صدرجدول از آن ما باشد .

در پایان از پورمحسن در مورد پیشنهادش از داماش پرسیدیم که این چنین به خبرنگار خزر پاسخ داد: ابتدای فصل از داماش گیلان پیشنهاد داشتم که ترجیح دادم در سپیدرود بمانم. الان هم که در تعطیلات نیم فصل لیگ دو هستیم باز هم از داماش گیلان پیشنهاد دارم.

اما شش فصل است که در سپیدرود حضور دارم با این تیم خاطرات تلخ و شیرین بسیاری نظیر سقوط به لیگ سه و صعود به لیگ یک را دارم. به هر روی تا آخر فصل نیز با این تیم قرارداد دارم و اگر کادر فنی تشخیص دهند که به درد این تیم نمی خورم و جایی در اندیشه های تاکتیکی شان ندارم مجبور می شوم که بر خلاف میل باطنی ام از سپیدرود جدا شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjz6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل بعد بازی؛ در روز باشکوه عضدی و گریه های نظرمحمدی، سپیدرود به صدر چسبید

تصاویر/ دیدار ایرانجوان-سپیدرود
از نگاه دوربین افشین انصاری