تاریخ انتشار: 1396/03/09 21:15
کد خبر: 207341

آقای گل پرسپولیس امشب کار را تمام می کند/ سرنوشت سرخپوشان در ساق های مهدی

آقای گل پرسپولیس امشب کار را تمام می کند/ سرنوشت سرخپوشان در ساق های مهدی

وقتی مدافعان لخویا دروازه‌بان تیم‌شان را در آغوش گرفته بودند تا رسیدن دست‌های او به ضربه پنالتی مهدی طارمی را جشن بگیرند، در چهره پرسپولیسی‌ها هیچ نشانی از غافلگیری دیده نمی‌شد. آن‌ها می‌دانستند که دوباره با پدیده مهدی  طارمی روبرو شده‌اند و نباید از بی‌دقتی دوباره مرد شماره 9 تیم‌شان شگفت‌زده شوند.

 

 طارمی فرصت ایده‌آل رساندن تیم به پیروزی را تباه کرد اما این ضربه نه پایان او بود و نه پایان آرزوهای آسیایی پرسپولیس. مهدی امشب در زمین لخویا به میدان خواهد رفت و دیکر زمانی برای محو شدن و فرصتی برای پنهان‌شدن در مسابقه نخواهد داشت. سرنوشت صعود پرسپولیس، حالا به ساق‌های پسر بوشهری دوخته شده است. شاید این آخرین بازی او برای قرمزهای پایتخت باشد. شاید او فصل جدید را در باشگاه دیگری آغاز کند و تردیدی وجود ندارد که این بازیکن، یک پایان خوش به هواداران پرسپولیس بدهکار است. به هوادارانی که در سخت‌ترین روزها کنار او ایستادند. که بعد از ناامیدکننده‌ترین بازی‌ها نام‌اش را فریاد زدند و حالا منتظرند که آخرین ضربه طارمی به جای تیم خودی، روی صورت حریف فرود بیاید.

 

شانس صعود لخویا از بازی امشب، بیشتر از پرسپولیس است اما مهدی طارمی، می‌تواند مسیر سرنوشت را به سود تیم محبوب‌اش عوض کند. او با یک فرار تماشایی با لباس تیم ملی در قطر، نشان داد که با آرامش می‌تواند دست به چه کارهای مهمی بزند. آرامشی که اگر امشب نیز در بازی او وجود داشته باشد، نام پرسپولیس به قرعه‌کشی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اضافه خواهد شد. این آخرین فرصت طارمی در پرسپولیس است. آخرین فرصت برای آن‌که آخرین خاطره او در لباس باشگاه، به یک پنالتی از دست رفته محدود نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlvv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهاجم پرسپولیس و خاطرات خوب از قطر