تاریخ انتشار: 1396/03/07 18:30
کد خبر: 207845

6پرسپولیسی از تیم‌ملی خط خوردند؟!

در حالی که پرسپولیسی‌ها برای بازی برگشت مقابل لخویا در قطر به سر می‌برند، اخبار رسیده حکایت از این دارد که تعداد ملی‌پوشان این تیم بعد از این بازی کاهش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.
6پرسپولیسی از تیم‌ملی خط خوردند؟!

تیم ملی ایران در حال حاضر بدون نفرات کامل در اتریش اردو زده و زیر نظر کارلوس کی‌روش مشغول تمرین است.

گویا باشگاه‌هایی که درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند بعد از پایان این رقابت‌ها در هفته جاری بازیکنان ملی‌پوش خود را روانه اتریش کنند. اما شنیده می‌شود پرسپولیس برخلاف اردوهای قبلی ملی‌پوشان زیادی نخواهد داشت و از این تیم فقط علیرضا بیرانوند به اتریش می‌رود. پرسپولیس در شرایطی برای دیدار برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کرده که بعد از این بازی و فارغ از هر نتیجه‌ای که رقم بخورد تمرینات این تیم به مدت 20روز تعطیل خواهد شد تا بازیکنان بعد از یک فصل پرفشار کمی استراحت کنند. از سوی دیگر اردوی تیم ملی هم از روز گذشته در اتریش آغاز شده تا شاگردان کی‌روش خودشان را برای دیدار برابر ازبکستان آماده کنند. اما پیش از سفر سرخپوشان به قطر اتفاق عجیبی رقم خورد که باور کردن آن برای هیچ‌کس آسان نیست.

وقتی از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته شد تا برای پیوستن ملی‌پوشان این تیم به اردو هماهنگی‌های لازم انجام شود، فقط از علیرضا بیرانوند نام برده شد و صحبتی از دیگر بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به میان نیامد. در شرایطی که همه فکر می‌کردند از تیم پرسپولیس مثل اردوهای قبلی نفراتی مانند وحید امیری، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی جایگاه ثابتی در تیم ملی دارند و حتی صحبت‌هایی مبنی بر دعوت شدن مسلمان و سروش رفیعی هم شنیده می‌شد، از سوی کی‌روش تنها بیرانوند به اردوی تیم ملی دعوت شده و قرار است بعد از بازی با لخویا خودش را به جمع دیگر ملی‌پوشان در اتریش برساند.

آیا کی‌روش واقعا قصد دارد با یک پرسپولیسی به مصاف ازبکستان برود و بقیه ملی‌پوشان این تیم را -لااقل برای همین یک بازی- از ذهنش خارج کرده است؟ یا اینکه برنامه‌های دیگری دارد و بعد از اردوی اتریش پرسپولیسی‌های بیشتری را دعوت خواهد کرد؟

باید منتظر ماند و دید اختلافات ماه‌های گذشته میان پرسپولیس و تیم‌ملی دوباره کلید می‌خورد یا نه. البته شاید برانکو در این مقطع بدش نیاید بازیکنانش به تیم‌ملی دعوت نشوند و بتوانند از فرصت تعطیلات بین دو فصل استفاده و استراحت کنند. این موضوع را وقتی از چند کانال در فدراسیون فوتبال پیگیری کردیم کسی اطلاعی از آن نداشت اما یک بازیکن ملی‌پوش این خبر را به ما داد. خودش هم از جایی شنیده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x875l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخ پوشان شانس بیشتری برای صعود دارند؟