تاریخ انتشار: 1396/02/22 21:40
کد خبر: 211189

بازگشت جواهیر به سپاهان

در بین بازیکنان خارجی که در این سال‌ها تجربه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران را داشته‌اند جواهیر سوکای مهاجم آلبانیایی‌تبار سپاهان چهره‌ای بسیار ویژه بود که خاطرات بسیار زیادی از او در ذهن هواداران فوتبال و طرفداران سپاهان باقی مانده است.
بازگشت جواهیر به سپاهان

 با جدایی کرانچار از سپاهان سوکای هم روزگار خوبی در تیمش تجربه نکرد و در نهایت در ابتدای لیگ پانزدهم در لیست حسین فرکی قرار نگرفت تا از ایران برود. اما همزمان با بازگشت کرانچار به اصفهان فعالیت سوکای در فضای مجازی هم شدت گرفت و این بازیکن سعی کرد به هر طریق ممکن رغبت خودش را برای بازگشت به اصفهان نشان دهد. حالا شنیده شده که بعد از مصدومیت طولانی‌مدت مسعود حسن‌زاده سرمربی سپاهان برای بازگشت سوکای ابراز تمایل کرده و هیچ بعید نیست که این بازیکن کم‌حاشیه با شروع لیگ هفدهم با پیراهن سپاهان در میادین بازی کند.
این بازیکن 30ساله به‌مدت دوفصل‌ونیم سابقه حضور در سپاهان را دارد اما پس از آنکه در سال94 از سپاهان جدا شد به لیگ کشور خودش آلبانی رفت و در دو مقطع در تیم پارتیزان تیرانا بازی کرد و در سال2016 هم عضو تیم مالزیایی پراک بود. او در 89بازی در سپاهان 22گل برای این تیم به ثمر رسانده بود و کلا در بیش از 207بازی در عمرش 94گل وارد دروازه حریفان کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzxzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست مازاد سپاهان علنی نمی‌شود