تاریخ انتشار: 1395/11/08 14:06
کد خبر: 233192

رجب‌زاده: در کمین پرسپولیس و تراکتورسازی نشسته‌ایم/ ذوب‌آهن بازیکنان باهوش و تاکتیک‌پذیری دارد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما در کمین پرسپولیس و تراکتورسازی نشسته است و منتظر هستیم تا آنها امتیاز از دست بدهند.
 رجب‌زاده: در کمین پرسپولیس و تراکتورسازی نشسته‌ایم/ ذوب‌آهن بازیکنان باهوش و تاکتیک‌پذیری دارد

مهدی رجب‌زاده در مورد رقابت فشرده مدعیان قهرمانی و اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند این روند را ادامه بدهد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برای ما نکته مهم این است که این روند صعودی را ادامه دهیم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. احساس خودم این است که می‌توانیم این شرایط خوب را حفظ کنیم و تا آخرین لحظه در کورس قهرمانی باشیم، چون ذوب‌آهن بازیکنان باهوش و تاکتیک‌پذیری دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ذوب‌آهن به اندازه پرسپولیس و تراکتورسازی شانس قهرمانی دارد، اظهار داشت: فاصله ما با پرسپولیس و تراکتورسازی به‌ترتیب 9 و پنج امتیاز است. برای مثال باید پرسپولیس در سه بازی شکست بخورد و ما سه بازی برنده شویم تا به صدر جدول برسیم. طبیعتاً کار ما سخت است، ولی در فوتبال غیرممکنی وجود ندارد. نکته مهم این است که ما باید تا آخرین هفته خیلی کم امتیاز از دست بدهیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در خاتمه تأکید کرد: الان تیم ما در کمین پرسپولیس و تراکتورسازی نشسته است و منتظر هستیم تا آنها امتیاز از دست بدهند. واقعیت این است که امیدمان را از دست نمی‌دهیم چون در گذشته سابقه داشته که در پایین جدول بودیم، اما در پایان خودمان را به بالای جدول رساندیم. ما تا پایان لیگ تلاش خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrvvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل پرپر شده در اصفهان (عکس)