تاریخ انتشار: 1395/09/30 13:05
کد خبر: 241747

بعد از فسخ قرارداد با بادران امین منوچهری به کجا می‌رود؟

امین منوچهری مهاجم فصل گذشته سپاهان با پایان فصل پانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر به دلیل مشکلاتی که با آن روبه‌رو شد، بالاجبار تیم دسته اولی بادران تهران را که تازه تاسیس بود و از نظر مالی نسبت به سایر تیم های حاصر در لیگ آزادگان شرایط مساعدی داشت را انتخاب کرد.
بعد از فسخ قرارداد با بادران امین منوچهری به کجا می‌رود؟

امین منوچهری مهاجم فصل گذشته سپاهان با پایان فصل پانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر به دلیل مشکلاتی که با آن روبه‌رو شد، بالاجبار تیم دسته اولی بادران تهران را که تازه تاسیس بود و از نظر مالی نسبت به سایر تیم های حاصر در لیگ آزادگان شرایط مساعدی داشت را انتخاب کرد. البته دلیل اصلی او حضور در تهران و در کنار خانواده قرار داشتن بود.

او فوتبالش را با حضور در سایپا آن هم به مدت 7 سال آغاز کرد و پس از درخشش در این تیم از سوی باشگاه استقلال و چند تیم مطرح دیگر پیشنهاداتی دریافت کرد و بعد از آن به 3 تیم لیگ‌برتری دیگر نفت، راه‌آهن و در نهایت سال گذشته با حضورش در سپاهان و به ثمر رساندن 7 گل و 5 پاس گل بین بازیکنان برتر قرار داشت. او پیش از حضور در بادران تهران پیشنهاداتی از تبریز و آبادان داشت که تنها به دلیل مشکلات خانوادگی‌اش در تهران ماند.

منوچهری حدودا 4 هفته‌ای است که در کنار بادران حضور ندارد و دیگر برای این تیم به میدان نرفته است. او طبق توافقاتی که ابتدای فصل با آنها انجام داده بود رضایت‌نامه‌اش را دریافت کرده است و با شروع نیم فصل لیگ‌برتر قطعا با یکی از تیم‌هایی که خواهان او در این رقابت‌ها هستند به توافق خواهند رسید. منوچهری که زمانی در سایپا توپ می‌زده با ترک مسعود حسن‌زاده‌ از این تیم و کمبود مهاجم در خط حمله نارنجی‌پوشان تهرانی احتمالا یکی از گزینه‌های مدنظر مسئولین این باشگاه خواهد شد.

باید دیدار پایانی نیم فصل رقابت‌های لیگ‌برتر هم به اتمام برسد تا با استارت فصل نقل و انتقالات دید که چه تیمی درخواست جذب او را خواهد داشت. البته او پیش از فصل با  پیشنهاد ماشین‌سازی و صنعت نفت آبادان مواجه شد، آنها که  تصمیم به جذب او داشتند با پاسخ منفی‌اش مواجه شدند و حال که این تیم تبریزی سعید دقیقی و جلال رافخایی را دیگر به خدمت ندارد و صنعت نفت آبادان هم با مصدومیتی که برای امیر زلیکانی و میلاد جهانی دو بازیکن موثر این تیم رخ داد در خط جلو با مشکل مواجه هستند و احتمالا در خط جلو به مهاجمی مثل منوچهری نیاز پیدا خواهند کرد اما باید دید مسئولان ماشین و صنعت درخواستشان را برای او بار دیگر ارسال خواهند کرد یا خیر

خبرنگار: سمیه میر محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwzr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه و حواشی نفت آبادان 0-1 سایپا + فیلم