تاریخ انتشار: 1395/09/23 13:38
کد خبر: 243296

یاسر وکیلی: جدول نیم فصل اول صعود کننده ها را مشخص نمی کند

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: جدول نیم فصل اول صعود کننده ها را مشخص نمی کند.
یاسر وکیلی: جدول نیم فصل اول صعود کننده ها را مشخص نمی کند

به گزارش فرتاک ورزشی، یاسر وکیلی هافبک نفوذی و ریز نقش تیم ملوان درباره حضورش در تیم ملوان گفت: در ابتدای فصل با صحبتی که با آقای مایلی کهن داشتم قرار بر این شد که بر سر تمرین تیم ملوان حضور پیدا کنم وتست شوم خوشبختانه توانستم نظر سرمربی تیم ملوان  را جلب کنم و قرار داد ببندم البته در دوره قبل در تیم ملی امید ایران با آقای مایلی کهن کار کردم.

هافبک تیم ملوان درباره سوابق فوتبالی خود گفت: من سابقه بازی در نفت تهران در رده امید و بزرگسال را دارم یک سال در راهیان کرمانشاه و یکسال هم در نفت آبادان بودم و نیم فصل سال قبل به نفت تهران برگشتم.

وکیلی درباره جو فوتبالی شهر بندرانزلی و باشگاه ملوان گفت: من در آبادان حضور داشتم همه می دانند که در ایران هواداران آبادانی خیلی رو تیمشان تعصب دارند ولی هواداران ملوان نسبت به آبادانی ها خیلی خیلی تعصبی تر و پیگیر تر هستند، و احساس خوبی را به تیم و بازیکنان منتقل می کنند.

وی درباره شرایط باشگاه ملوان در این فصل گفت: شرایط مالی باشگاه خیلی خوب بوده و تا انجایی که من می دانم تا به الان شرایط باشگاه به این صورت نبوده، البته قرار بود که نیم فصل به ۵۰ درصد برسد ولی زودتر از موعد مقرر باشگاه به تعهداتش عمل کرد تا به الان شرایط مالی خوبی را سپری کرده ایم البته جا دارد از مجموعه باشگاه و هیات مدیره بابت این شرایط تشکر کنم.

یاسر وکیلی درباره کار با محمد مایلی کهن و شرایط تیم ملوان گفت: کار با آقای مایلی کهن بسیار خوب است ایشان مربی با اخلاقی هستند و به همه احترام می گذارند و کار کردن با ایشان برایم لذت بخش است. نیم فصل دوم خیلی سخت تر است من موقعی که در نفت آبادان بودم نیم فصل اول هشتم جدول و با اختلاف ۱۲ امتیاز نسبت به صدر جدول بودیم ولی در پایان فصل نفت آبادان صعود کرد جدول نیم فصل اول صعود کننده ها را مشخص نمی کند امسال اکثر تیمها خوب هستند اکسین و خونه به خونه و پارس جنوبی و بقیه از تیم های خوب لیگ یک هستند باید با تمرکز بیشتری در نیم فصل دوم بازی کنیم تا اینجا فصل که در جایگاه خوبی هستیم همه تلاش خودشان را کردند و از نظر بدنی باید در تعطیلات نیم فصل باید خودمان را تقویت کنیم .

وکیلی در پایان افزود: تیم مسجد سلیمان تیم خوبی است ولی فقط نتیجه نمی گیرد باید حواسمان را جمع کنیم و محکم بازی کنیم و با تمام وجود برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم .باید گل اول را بزنیم تا بازی برایمان راحتتر شود. در اینجا آرزوی موفقیت برای همه بازیکنان و باشگاه ملوان دارم ان شاا... که امسال تیم ما صعود کند و با صعود همه ملوانی ها و انزلیچیها را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456v8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از ملوان و فولاد یزد امتیازی کسر نمی‌شود