تاریخ انتشار: 1395/06/27 19:25
مرگ محمدرضا خلعتبری در بیمارستان مدرس تهران؛
کد خبر: 260948

پیشکسوت پرسپولیس در سکوت و تنهایی درگذشت/ باز صد رحمت به مرام پروین

امروز یکی دیگر از فوتبالیست های دهه پنجاه هم از میان ما رفت تا در خلوت و سکوت به خاک سپرده شود. محمدرضا خلعتبری پیش کسوت پرسپولیس دیگر در میان ما نیست!
پیشکسوت پرسپولیس در سکوت و تنهایی درگذشت/ باز صد رحمت به مرام پروین

به گزارش فرتاک ورزشی، خبر ناراحت کننده و تلخ بود، محمدرضا خلعتبری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در دهه 50 برای این تیم 88 بار به میدان رفته بود، صبح امروز در بیمارستان شهید مدرس تهران درگذشت. 

 

این پیشکسوت که چندی پیش تومور مثانه خود را به دست جراحان سپرده بود در چند روز اخیر به کما رفته و صبح امروز به دیار باقی شتافت. 

photo_2016-09-17_08-17-53

 

یکی از نکات تاسف برانگیز این است که تنها علی پروین به ملاقات وی در بیمارستان رفت و هیچ یک از مسئولان ورزش کشور و هم بازی های سابق وی در پرسپولیس سراغی از وضعیت جسمانی خلعتبری نگرفتند.

طبق اعلام فرزند این مرحوم قرار است مراسم خاکسپاری وی در شهرستان رامسر و با حضور پر شور هواداران و هم بازی های سابق وی در تیم ملی و پرسپولیس برگزار شود.

 

به راستی چرا ما ایرانیان نمی خواهیم قبول کنیم که باید تا وقتی زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم ؟! 

 

مرحوم محمدرضا خلعتبری عمری را برای ورزش این آب و خاک و خصوصا پرسپولیس گذاشت تا دل میلیونها هوادار عاشق این تیم را خوش کند ولی چرا الان باید در سکوت و تنهایی و به دور از حضور ورزشکاران و قدیمی های فوتبال به خصوص پرسپولیس از دنیا برود.

 

photo_2016-09-17_08-17-49

به راستی وقتی می گویند علی پروین با مرام است الکی نمی گویند و حتمن مواردی از او دیده می شود که این را می گویند. باز هم دل علی آقا گرم که بر بالینش در بیمارستان حاضر شد و جویای احوال همبازی قدیمی خود شد.

 

سایت خبری تحلیلی فرتاک ورزشی این ضایعه اسفبار را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی تسلیت می گوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lyqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس دوباره عزادار شد