تاریخ انتشار: 1396/07/01 22:11
حریفی چغر و بد بدن به نام برق جدید؛
کد خبر: 181424

پیش بازی مس کرمان-برق جدید؛ روزهای کویری مس به پایان می‌رسد!

در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ دسته اول دو تیم مس کرمان و برق جدید فارس در ورزشگاه امام علی کرمان به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی مس کرمان-برق جدید؛ روزهای کویری مس به پایان می‌رسد!

 مسی های کرمان که در هفته گذشته در جدالی سخت و نفس گیر در حالی که در ابتدای کار دو بر هیچ از ملوان بندرانزلی عقب بودند، سرانجام توانستند دست به کار بزرگی بزنند و بازی را به تساوی بکشانند اما این پایان ماجرا نبود و تیزهوشی شاگردان دست نشان در پایان کار باعث شد که بازی را سه بر دو به نفع خود به اتمام برسانند. البته این نکته نیز قابل ذکر است که گلهای مس در هفته قبل، کی با خوش شانسی به ثمر رسید و اگر حجت صدقی دروازه بان ملوان تمرکز بیشتری داشت، می‌توانست به راحتی توپ‌ها را دفع کند.

مس کرمان که این فصل با سرمربی بومی خود بی شک حرف های بسیاری برای گفتن دارد و الحق و الانصاف تا اینجای کار نتایج خوبی را کسب کرده است، نباید فرصت سوزی کند و باید مقابل برق جدید به پیروزی برسد تا از غافله مدعیان عقب نماند.

برق جدید نیز در بازی گذشته موفق شد یک بر صفر مقابل تیم اکسین البرز به پیروزی برسد تا با روحیه ای مضاعف پیش به سوی کرمان برود تا با مس مقابله کند. برق جدید را که می توان یکی از تیم های پدیده امسال نام گذاری کرد، این امید را در دل دارد که چراغ خاموش با مربی کاربلد خود داوود مهابادی به پیش رود و همانند سپیدرود فصل گذشته، به لیگ برتر صعود کند. کاری که بدون حمایت مسئولین، ناممکن است و اگر مورینیو نیز روی نیمکت این تیم بنشیند، نمی‌تواند کاکوهای شیرازی راه به صعود امیدوار کند.

گفتنی است مس کرمان از پنج بازی گذشته خود ده امتیاز را کسب کرده است و در مکان چهارم جدول قرار دارد و در سوی دیگر نیزبرق جدید فارس با یک امتیاز کمتر نسبت به مس در مکان ششم جدول رده بندی جای خشک کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

مس کرمان: حمید عرفانى - فرهاد سالاری - محمد خلیلى - محمد علیزاده - مهدى تیکدرى - احسان پورشیخعلى - میلاد محمدى - رامتین سلیمان زاده - احمد حیات منش - محمدعلى اکبرخواه - علیرضا علیزاده

سرمربی: احمد نخعی

برق جدید: مهرداد بشاگردی - وحید سبزی - وحید جلالی نیا - مجید بهروزی - ایمان کیانی - رضا فیروززاده - مجید جلالی فر رسول بهاروندی - سعید خردمند - ایمان شوریابی - پوریا آریاکیا 

سرمربی: داوود مهابادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45prno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه امتیاز رسانا مس از برق برای خروج از منجلاب!
برق گرفتگی یا برق صدر جدول؟!

حکایت دل شیر و مغز گنجشک در بازی ملوان و مس کرمان!
بازگشتی که از مرداب انزلی کامل نشد؛

تصاویر/ دیدار ملوان و مس کرمان
از نگاه دوربین ارسطو عزتیان؛