تاریخ انتشار: 1396/04/29 13:17
کد خبر: 194672

لزوم بازنگری درانتخاب بازیکنان بسکتبال؟!

زمان آن رسیده که از معیارهای سنتی،درانتخاب بازیکن فاصله گرفته و با شناخت قابلیتهای تکنیکی و نه تنها فیزیکی ، «استعداد»های، برجسته را مورد شناسایی ، کشف و بالاخره پرورش قرار داده و بهترین ها را برای بسکتبال کشورانتخاب کنیم.
لزوم بازنگری درانتخاب بازیکنان بسکتبال؟!

اینکه صرفأ میگوییم بازیکنان بسکتبال باید بلند قد باشند و به فکر افزایش اندازه « قد » و صرفا اندازه فیزیک بازیکنان وتیم باشیم،صحیح نبوده و بایستی تا با شناسایی بهترین های عرصه « شوت » و دیگر مهارتهای اساسی ، به فکر جذب و پرورش آنها باشیم ، مربیان میتوانند باشناخت انواع شوت در جهان، نسبت به شناسایی بهترین های شوت برای تیمهای خودشان به رشد بسکتبال هم کمک کنند،فیبا هم این موضوع را یک از اصلی ترین معیارهای خوددرانتخاب بازیکن قرار داده است .

برای بهترشدن اینکار میتوان با برگزاری رقابتهای « شوت » درشهر،استان وحتی مسابقات کشوری به این موضوع کمک شایانی کرد،تابازیکنان درشرایط حساس و تحت فشار شوت های خودرامورد اجرا گذاشته وعیار خودشان را بسنجندوآمادگی لازم را برای هرسطحی بدست آورند.

مربیان حتما این موضوع را جدی بگیرندودررشد و پیشرفت بازیکنان درعرصه شوت تلاش بیشتری را انجام دهند.

آموزش و پیشرفت بازیکنان هم برعهده مربیان باشگاهی میباشد و نه مربیان ملی وحتما مربیان این نکته را در نظر داشته باشند که باید بادقت زیادی به آموزش بازیکنان بپردازند چون اصلی ترین وظیفه درآینده بازیکنان برعهده آنها میباشد.

انتشاردهنده:مهدی چاروسائی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vano

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط بندی جالب ستاره تنیس زنان کانادا و ملاقات با پسر جوان