تاریخ انتشار: 1402/06/16 14:43
در آستانه بازی‌های آسیایی ‌و انتخابی المپیک؛
کد خبر: 28

تصمیم بزرگ عطایی: قلم قرمز روی این ۴ بازیکن تیم‌ملی

به نظر می‌رسد بهروز عطایی در مورد بازیکنانی که می‌خواهد آنها را خط بزند به جمع بندی کامل رسیده است.
تصمیم بزرگ عطایی: قلم قرمز روی این ۴ بازیکن تیم‌ملی

والیبال ایران روزهای عجیب و غریبی را سپری می‌کند. همه چیز از خرداد ماه شروع شد، جایی که تیم ملی کار خود را در لیگ ملت‌ها آغاز کرد و در پایان این تورنومنت با رتبه چهاردهمی کار شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید؛ اتفاقی که در نوع خود یک شوک برای والیبال ایران محسوب می‌شد.

با این حال بعد از این تورنومنت تلخ تیم ملی کاملاً همدل شد تا در قهرمانی آسیا و مقابل هواداران پرشور ارومیه‌ای لیگ ملت‌ها را کاملاً به فراموشی بسپارد و با یک قهرمانی و برد برابر ژاپن دوباره خون تازه‌ای به رگ‌های والیبال ایران تزریق کند. با این حال در ارومیه شرایط برای تیم ملی بدتر شد و شاگردان بهروز عطایی در مسابقه فینال به شکل بدی مقابل ژاپن شکست خوردند.

1921618

حالا تیم ملی والیبال ایران خود را برای دو تورنومنت حساس دیگر آماده می‌کند. البته شاید اولین رقابت یعنی بازی‌های آسیایی به جز بحث مدالش خیلی اهمیت چندانی نداشته باشد چرا که هدف اصلی والیبال ایران رسیدن به المپیک

باید قبول کنیم که با توجه به حضور برزیل و ایتالیا در گروه ایران شانس خیلی زیادی برای صعود مستقیم از طریق انتخابی به المپیک نداریم اما پیروزی برابر دیگر رقبا که به نوعی برخی از آنها حریفان مستقیم رنکینگی ما در راه رسیدن به المپیک هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

1921619

چند روزی است که تمرینات تیم ملی والیبال ایران آغاز شده و قرار است شاگردان بهروز عطایی هفته آینده به هانگژو سفر کنند. بلافاصله نیز نوبت به انتخابی المپیک می‌رسد که در فاصله چند روز بعد از مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.

تمرینات تیم ملی والیبال این روزها با جدیت خاصی دنبال می‌شود و به نظر می‌رسد که بهروز عطایی در مورد بازیکنانی که قصد دارد آنها را با خود به هانگژو ببرد به جمع بندی کامل رسیده است. بر این اساس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد چهار بازیکن شامل بردیا سعادت، علی رمضانی، مبین نصری و محمد فلاح از جمع بازیکنان تیم ملی جدا خواهند شد و بقیه بازیکنان به هانگژو اعزام می‌شوند.

البته ممکن است در فاصله تقریباً یک هفته مانده به اعزام تیم اتفاقات زیادی از جمله مصدومیت رخ دهد که تصمیم عطایی را تغییر دهد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که او در رابطه با خط زدن این چهار بازیکن از تیم ملی به جمع‌بندی و نتیجه کامل رسیده است.

است و این مسابقات تاثیری در رنکینگ فدراسیون جهانی ندارد. با این وجود انتخابی المپیک تورنومتی محسوب می‌شود که شاید برای ایران حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/o39973

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید معروف به تیم ملی برمی‌گردد؟