تاریخ انتشار: 1402/04/13 14:24
به میزبانی محمد شهر کرج انجام گرفت؛
کد خبر: 3296

مسابقات پرش با اسب جام لوازم خانگی لایف برگزار شد

دهدشتی: برای حضور موفق در رویدادهای بین المللی باید نشاط به مجموعه های سوارکاری به واسطه سوارکاران پرشور کشورمان بازگردد.
مسابقات پرش با اسب جام لوازم خانگی لایف برگزار شد

مسابقات پرش با اسب جام لایف از صبح امروز به میزبانی استان البرز در مجموعه سوارکاری هوشمند محمد شهر کرج آغاز به کار کرد .

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون سوارکاری،  این رقابتها در رده های  سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان، پونی سواران  و مالکین به مناسب دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برگزار می شود .

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری اعلام کرد: این رویداد در راستای تمرکززدایی مسابقات از پایتخت به سایر استان‌ها و شهرستانها با هدف پویایی بیشتر در رشته های مختلف سوارکاری، برنامه ریزی و از صبح امروزسه شنبه سیزدهم تیرماه  در باشگاه سوارکاری هوشمند آغاز وتا روز جمعه شانزدهم تیرماه ادامه خواهد یافت.

مصطفی دهدشتی در توضیح برگزاری این مسابقات گفت : سوارکاران در رده اسب خالص ایرانی و اسب جوان حداکثر با ۵ اسب  و رده های سنی نونهالان ، نوجوانان، بزرگسالان پونی سواران و مسابقه مخصوص حداکثر با دو اسب به مصاف حریفان خود می روند.

وی همچنین اعلام کرد:اسب‌های می توانند در رده خالص ایرانی شرکت کنندکه در معاونت فنی فدراسیون سوارکاری عنوان خالص اسب ایرانی( ترکمن، کرد، دره شور و عرب)ثبت ومجوز لازم را برای شرکت دراین مسابقه داشته باشند. 

دهدشتی با بیان این موضوع که برنامه های توسعه ایی رشته های مختلف سوارکاری با هدف نخبه یابی و نخبه  پروری ادامه خواهد یافت ، بیان کرد : چشم انداز ما حضور موفق در رویداد های مهم بین المللی است و برای تحقق این موضوع در بدو امر می بایست نشاط واقعی را با حضور علاقمندان پرشور سواکاری به مجموعه های سوارکاری اقصی نقاط کشور بازگردانیم.

وی تصریح کرد : در این راستا شاهد برپایی گسترده ی مسابقات و رویدادهای منظم در اقصی نقاط کشور هستیم تا ان شالله بتوانیم به چشم انداز روشنی  که برای این رشته در فدراسیون تعریف کرده ایم، دست پیدا کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z6o4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهزادیان: پیشرفت در مشهد را به تهران ترجیح می دهم!
پایان انحصار 28 ساله قهرمانی تهرانی ها؛