تاریخ انتشار: 1395/11/27 20:18
کد خبر: 228930

بایرن – آرسنال؛ زمانی برای اثبات اوزیل

اگر اوزیل قصد دارد ثابت کند که فرضیه عدم درخشش او در دیدارهای بزرگ اشتباه است، امشب بهترین زمان ممکن است​​​​​​​
بایرن – آرسنال؛ زمانی برای اثبات اوزیل

 در دیدار حساس آرسنال برابر چلسی که تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی این تیم ایفا کرد، یک بار دیگر اوزیل در میانه میدان گم شد و اثری از او در صحنه های مهم بازی ندیدیم.

 

دو هفته بعد و در دیدار امشب که تاثیر مهمی در سرنوشت توپچی ها در فصل جاری دارد، یک بار دیگر هواداران از تکرار این تئوری در برابر بایرن می هراسند. امشب، ستاره خلاق و آلمانی آرسنال به خانه باز می گردد و بیش از همیشه عملکرد او مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

در دیدار سال 2014 بایرن برابر آرسنال، کمیته انضباطی یوفا هواداران مونیخ را به علت وجود بنری توهین آمیز به اوزیل در ورزشگاه آلیانس آره نا جریمه کردند و زمانی که اوزیل در سال 2015 و در جریان پیروزی 0-2 آرسنال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد، شاهد شادی غیرقابل تصوری از این هافبک خلاق بودیم.

ستاره سابق رئال مادرید که در آلمان برای شالکه و وردربرمن به میدان رفته است، هرگز در مونیخ محبوب نیست و بر خلاف دیگر مناطق سرزمین ژرمن ها مورد تمجید قرار نمی گیرد.

 

اما اوزیل از ماه دسامبر و پیروزی تیمش برابر استوک موفق به گلزنی نشده است و با توجه به اختلاف 10 امتیازی با چلسی، دیدار امشب را می توان آخرین امید کسب جام در فصل جاری برای ونگر و شاگردانش قلمداد کرد.

 

 

اما با وجود رقیب دشواری مانند بایرن، به غیر از اوزیل دیگر بازیکنان آرسنال نیز باید در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

 

لوتار ماتیوس، افسانه فوتبال آلمان در خصوص عدم درخشش اوزیل در بازی های بزرگ و حساس گفت: "زمانیکه اوزیل در برابر تیم های بزرگ به میدان می رود قادر به ارائه درخشش خود همانند دیدار مقابل رقبای کوچک نیست و من دلیل اصلی آن را نمی دانم. اوزیل باید بیشتر از هنر و استعداد خود در بازی های بزرگ بهره گیرد".

 

اخبار حاکی از آن است که اوزیل شرایط خیلی خوبی در رختکن ندارد و بسیاری از هم تیمی های او معتقدند او در امور دفاعی کمکی به دیگر بازیکنان نمی کند.

 

اوزیل در دیدار برابر چلسی یکی از بدترین بازیکنان زمین بود و در مقابل دروازه هیچ حرکت تاثیرگذاری نداشت. او در جریان پیروزی ابتدای هفته برابر هال سیتی نیز در هنگام حرکت به سمت رختکن مورد استقبال هواداران قرار نگرفت.

پس دیدار امشب برابر بایرن مونیخ، بهترین زمان ممکن برای بازگشت ستاره خلاق آرسنال و باطل کردن فرضیه عدم تاثیرگذاری اوزیل در بازی های مهم و تاثیرگذار خواهد بود و اگر آرسنال قصد دارد بعد از سالها ناکامی از سد بایرن گذر کند، بی شک به یک مسوت اوزیل آماده نیاز خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6j98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاروالیو به شانگهای چین پیوست