تاریخ انتشار: 1402/08/21 19:30
کد خبر: 1261082

تقسیم امتیازات در ماراتن ۸ گله چلسی و منچسترسیتی

مهمترین بازی هفتهز با تساوی شاگردان پپ گواردیولا مقابل آبی‌پوشان لندن به پایان رسید.
تقسیم امتیازات در ماراتن ۸ گله چلسی و منچسترسیتی

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در آخرین و مهمترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم‌های فوتبال چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی پرگل با نتیجه 4-4 مساوی شد.

در این بازی ابتدا ارلینگ هالند در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی سیتی را پیش انداخت. چلسی تنها 4 دقیقه بعد با ضربه سر تیاگو سیلوا گل تساوی را زد. آبی‌پوشان لندن در دقیقه 37 با گلزنی رحیم استرلینگ برای اولین بار از میهمان خود پیش افتادند اما این گل باعث پیروزی آنها در نیمه نخست نشد، چرا که در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده، مانوئل آکانجی بار دیگر کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم سیتی مانند نیمه نخست زودتر از میزبان به گل رسید و تنها دو دقیقه از آغاز مجدد بازی گذشته بود که هالند دومین گل خود را به ثمر رساند. چلسی برای جبران گل خورده 20 دقیقه تلاش کرد و این بار مهاجم نوک تیم، جکسون مارتینس در ریباند یک شوت از راه دور، دروازه حریف را باز کرد تا بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شود.

ماراتن گلزنی آبی‌های لندن و منچسترسیتی با دو ثبت گل دیرهنگام ادامه پیدا کرد که اولین آنها سهم سیتی بود. رودری ستاره اسپانیایی خط میانی سیتی در دقیقه 86 چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند و در حالی که تصور می‌شد این گل منجر به پیروزی تیم میهمان خواهد شد اما خطای روبن دیاز روی آرماندو بروخا، بازیکن تعویضی چلسی که تنها دو دقیقه از ورودش به زمین بازی می‌گذشت، باعث اعلام یک ضربه پنالتی به سود چلسی شد که کول پالمر آن در دقیقه 5+90 را به هشتمین و آخرین گل بازی تبدیل کرد.

به این ترتیب پرگل‌ترین بازی هفته در نهایت بدون برنده به پایان رسید تا امتیازات آن میان دو تیم تقسیم شود. با این نتیجه منچسترسیتی 28 امتیازی شد و حالا تنها با حاشیه امنیت یک امتیازی صدرنشین باقی می‌ماند. چلسی هم با این تساوی 16 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

این تساوی پایان‌بخش 5 برد متوالی منچسترسیتی در تمامی رقابت‌ها بود که شامل 3 پیروزی در لیگ برتر و 2 پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا می‌شد. همچنین این دومین بازی متوالی چلسی بود که در آن 4 گل به ثمر رساند که البته برخلاف بازی قبلی که تاتنهام را 4 بر یک شکست داد، این بار برای شاگردان مائوریسیو پوچتینو تنها یک امتیاز به همراه داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9dje

آخرین اخبار