تاریخ انتشار: 1403/01/16 12:19
کد خبر: 1272153

اعتراف گواردیولا: شانس سیتی برای قهرمانی کم است

سرمربی منچسترسیتی از نمایش تیمش در دیدار برابر استون ویلا کاملا راضی است. او شانس لیورپول و آرسنال را برای قهرمانی در فصل جاری بیشتر از همشهری‌ها می‌داند.
اعتراف گواردیولا: شانس سیتی برای قهرمانی کم است

منچسترسیتی در دیدار حساس برابر استون‌ویلا به بردی قاطع دست پیدا کرد. سیتیزن‌ها در این بازی که در ورزشگاه الاتحاد برگزار شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کردند تا سه امتیاز حساس را به دست آورند.

به نوشته TNT sports، پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. استون‌ویلا در بازی رفت بهتر از ما ظاهر شد ولی ما در بازی برگشت بهتر بودیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. فودن، ریکو و رودری بسیار خوب بودند و کمک کردند تا در این بازی عملکرد خوبی را نشان دهیم و با شایستگی به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: گریلیش و جرمی هم خوب ظاهر شدند. ما در کل بسیار خوب بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری هم در این بازی به پیروزی برسیم.

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش درباره قهرمانی در فصل جاری لیگ جزیره گفت: آرسنال و لیورپول شانس بیشتری برای قهرمانی دارند؛ چرا که امتیازهای بیشتری از ما دارند. یکی از اهداف ما در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و به آن نزدیک شده‌ایم. پیروزی برابر استون‌ویلا گام بزرگی بود.

او درباره درخشش فیل فودن گفت: گل‌زدن در خون فیل فودن است. کار و تلاش این بازیکن شگفت‌انگیز است. او شم بالایی در گلزنی دارد و یک شب درخشان را پشت سر گذاشت.

گواردیولا درباره نیمکت‌نشین کردن هالند و دی‌بروینه گفت: باید به آنها استراحت می‌دادم. به همه بازیکنان تیم نیاز داریم. جدول بازی‌ها فشرده است و باید به همه بازیکنان استراحت داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adq6ol

آخرین اخبار