تاریخ انتشار: 1402/11/08 20:00
کد خبر: 1266620

هالند: عاشق گلزنی با خودم در FC24 هستم!

ارلینگ هالند می‌گوید در این فصل بر روی تقویت ضربات سرش کار کرده و می‌خواهد تا جایی که می‌تواند توانایی‌هایش را ارتقا دهد.
هالند: عاشق گلزنی با خودم در FC24 هستم!

به گزارش فرتاک ورزشی

ارلینگ هالند یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. او از زمانی که از دورتموند به منچسترسیتی پیوسته ویژگی‌های خارق‌العاده‌اش در خط حمله را به نمایش گذاشته و نشان داده است که برای هر خط حمله‌ای خطرناک است.

با وجود همه توانایی‌های ستاره نروژی، او هم مانند هر بازیکنی نقاط ضعفی دارد. در طول فصل گذشته و همین فصل ویدئوهایی در فضای مجازی وایرال شد که پپ گواردیولا در حال آموزش زدن ضربه سر به ارلینگ هالند است و به او می‌گوید که سرش را چگونه بچرخاند.

ارلینگ هالند

هالند در مصاحبه اخیرش در مورد تمرین ضربات سر گفت:«در سال گذشته من خیلی روی ضربه‌های سرم کار کرده‌ام. تا جایی که می‌توانم تمرین می‌کنم، سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم در تمرین شوت هم بزنم. تمرین کردن چیز خوبی است پس حتما تا جایی که می توانم تمرین می‌کنم. من باید به یک بازیکن کامل تبدیل شوم که از هر سمتی می‌تواند به حریف آسیب بزند.»

او در گلزنی با خودش در بازی‌های ویدئویی هم گفت:«عاشق این هستم که با خودم در EA FC24 گل بزنم. حس فوق‌العاده‌ای به من می‌دهد. در آنجا من قوی‌تر از خودم هستم و راحت‌تر گل می‌زنم. می‌خواهم در واقعیت هم به سطح خودم در بازی‌های کامپیوتری برسم و گل‌های بیشتری بزنم.»

در آخر او به سوالی در مورد بردن سه‌گانه در فصل قبل پاسخ داد:«فتح سه‌گانه بسیار خوب بود، صادقانه بگویم، این یک اتفاق بزرگ و یک رویا برای من بود که هم قهرمان چمپیونزلیگ شوم و هم جام‌های مهم دیگر را ببرم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkq9ev

آخرین اخبار