تاریخ انتشار: 1403/01/31 18:20
گودرزی:پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم
کد خبر: 1273221

استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم /استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم /سه گل روی سه بی‌تجربگی دریافت کردیم

مدافع شمس آذر قزوین با وجود اینکه در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت نداد، اعتراف کرد که طرفدار آبی‌های پایتخت است.
استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم /استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم /سه گل روی سه بی‌تجربگی دریافت کردیم

به گزارش فرتاک ورزشی

حسین گودرزی بعد از شکست 3 بر 2 تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما خیلی دیر به خودباوری لازم رسید. اگر می‌توانستیم بازی همیشگی خودمان را از ابتدا ارائه کنیم، شاید با تعداد گل زیاد پیروز می‌شدیم. استقلال تیمی بزرگ است و اگر یک لحظه مقابل این تیم غفلت کنید، گل می‌خورید.

 «سه گل روی سه بی‌تجربگی دریافت کردیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این ورزشگاه بازی کرده‌اند. همین اتفاق باعث شد فضای ورزشگاه آزادی روی کیفیت بازیکنان تأثیرگذار باشد که طبیعی است. به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم و ما تلاش می‌کنیم در بهترین رتبه ممکن در جدول قرار بگیریم.

مدافع شمس آذر قزوین در واکنش به خبرنگاری که از او پرسید از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است یا خیر، تصریح کرد: پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم، اما از استقلال پیشنهاد دریافت کردم. وضعیت سال آینده به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و من هم بهترین تصمیم را در پایان فصل می‌گیرم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که استقلالی است یا خیر، گفت: بله.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5omz

آخرین اخبار