تاریخ انتشار: 1403/01/11 17:59
کد خبر: 1272020

هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس؛ پیروزی خانگی تاتنهام در شب تساوی چلسی

هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس با برتری خانگی تاتنهام و توقف چلسی مقابل تیم نوزدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ادامه پیدا کرد.
هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس؛ پیروزی خانگی تاتنهام در شب تساوی چلسی

هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار دنبال شد که در حساس‌ترین مسابقه تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر یک از سد لوتون گذشت.

لوتون در دقیقه 3 این بازی با گلزنی مهاجم هلندی خود تاهیث چونگ پیش افتاد و حتی نیمه نخست را با برتری یک گله پشت سر گذاشت. تاتنهام که از حمایت تماشاگران خودی بهره می‌برد در دقیقه 51 به گل تساوی رسید، آنهم توسط عیسی کابوره مدافع بورکینافاسویی تیم میهمان. شاگردان پوستک‌اوغلو بالاخره مزد حملات خود را گرفتند و در دقیقه  86 به گل دوم رسیدند، زننده این گل هم کسی نبود جز سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام.

با این پیروزی تاتنهام 56 امتیازی شد و به مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد، پایین‌تر از آرسنال (64 امتیاز - تفاضل گل 46+)، لیورپول (64 امتیاز - تفاضل گل 39+) و منچسترسیتی (63 امتیاز) که به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم جدول را در اختیار دارند.

امروز همچنین چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج و در مصاف با برنلی تیم نوزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 نرسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم برنلی از دقیقه 40 با اخراج مدافعش لورنز اساینیان 10 نفره به بازی ادامه ادامه داد. در این مسابقه هر دو گل چلسی توسط کول پالمر در دقایق 44 (پنالتی) و 78 به ثمر رسیدند و برای تیم تحت هدایت وینسنت کمپانی هم جاش کالن (47) و دارا اوشی (81) گلزنی کردند. چلسی با تساوی در بازی امروز امتیاز 40 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس ایستاد.

از ساعت 18:30 امروز در این چارچوب سه دیدار دیگر هم برگزار شد که در آنها نتایج زیر رقم خورد:

بورنموث 2 - اورتون یک
ناتینگهام فارست یک - کریستال پالاس یک
شفیلد یونایتد 3 - فولام 3

پیش از برگزاری دیدارهای یادشده نیوکاسل در دیداری خانگی در ورزشگاه سنت جیمز پارک با نتیجه 4 بر 3 وستهام را از پیش رو برداشته بود.

سی‌امین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 امشب با دیدار استون‌ویلا - ولورهمپتون پیگیری می‌شود و روز نخست این هفته از ساعت 23:30 امشب با دیدار برنتفورد - منچستریونایتد خاتمه خواهد یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkv6xv

آخرین اخبار