تاریخ انتشار: 1402/11/28 17:48
کد خبر: 1267584

هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس| پیروزی پرگل آرسنال مقابل برنلی

دیدارهای روز نخست هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل توپچی‌های لندن و شکست خانگی سفیدهای این شهر همراه شد.
هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس| پیروزی پرگل آرسنال مقابل برنلی

در ادامه بازی‌های امروز (شنبه) لیگ برتر انگلیس، از ساعت 18:30 به وقت تهران، 5 مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها آرسنال، میزبان خود برنلی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. گل‌‌های مارتین اودگارد در دقیقه 4، بوکایو ساکا در دقایق 41 (پنالتی) و 47، لئاندرو تروسار در دقیقه 66، کای هاورتس در دقیقه 78 سه امتیاز این بازی را برای توپچی‌های لندن به ارمغان آورد تا این تیم 55 امتیازی شود و با 3 امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی (البته با دو بازی بیشتر) جای آن را در رده دوم جدول بگیرد.

دیگر تیم لندن، تاتنهام اما روز خاطرانگیزی را تجربه نکرد چرا که در خانه 2 بر یک مغلوب ولورهمپتون شد. ژوائو گومز در دقیقه 42 گل نخست را برای گرگ‌ها زد. دژان کولوسفسکی در دقیقه 46 گل خورده را برای تاتنها جبران کرد اما گومز در دقیقه 63 با زدن گل دوم خود، مسبب ثبت ششمین شکست فصل سفیدپوشان لندن شد تا آنها با 47 امتیاز در رده پنجم جدول بمانند و این شانس را به منچستریونایتد رده ششمی بدهند که فاصله‌‌اش را به 3 امتیاز کاهش دهد.

در سه بازی دیگر نتایج زیر به ثبت رسید:

فولام یک - استون‌ویلا 2
نیوکاسل 2 - بورنموث 2
ناتینگهام فارست یک - وستهام صفر

در آخرین بازی امشب و مهمترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 به وقت تهران، منچسترسیتی پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، لیورپول 57 امتیازی صدرنشین است، آرسنال با 55 امتیاز دوم است، منچسترسیتی 52 امتیازی (از 23 بازی) در جایگاه سوم قرار دارد و استون‌ویلای 49 امتیازی هم چهارم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybkk7

آخرین اخبار