تاریخ انتشار: 1396/05/15 16:02
واکاوی اتفاقات تلخ در خونه به خونه؛
کد خبر: 190754

عامل جدایی حسین رحمانی از خونه به خونه!

حسین رحمانی پس از ماه ها تلاش با تیم جدیدش ناگهان از جمع بابلی ها جدا شد.
 عامل جدایی حسین رحمانی از خونه به خونه!

 مسئولین خونه به خونه که پس از دو سال ناکامی زمام امور کارشان را به دست مطمئن ترین مربی این باشگاه داده بودند درست دو روز قبل از بازی هفته اول این تیم در لیگ یک اقدام به تغییر سرمربی کرده اند اما دلیل این کار بر همگان پوشیده است.

چه می‌شود که اعتماد کامل مالکان و مدیران یک باشگاه به سرمربی اینگونه خراب می‌شود و حسین رحمانی که هم شخصیت اخلاقی و فنی‌اش برای همه ثابت شده است، اینگونه با وی رفتار می‌شود! تحقیقات میدانی فرتاک ورزشی به نتایج جالبی رسیده است.

گویا چند روز قبل از این ماجرا مسئولین بابلی و مالکان باشگاه خونه به خونه طی جلسه ای از حسین رحمانی درخواست کردند تا قرارداد سفید امضا کند و به صورت توافقی مبلغ ناچیزی را به عنوان حقوق ماهیانه دریافت کند. رحمانی که این پیشنهاد را نوعی توهین به خود فرض کرده بود، بابل را به مقصد تهران ترک کرد و حاضر به همکاری با بابلی ها نشد.

اینکه چرا مالکان یک باشگاه باید چنین پیشنهادی را پس از چند ماه همکاری به یک مربی بدهند بحث دیگری است اما چه تضمینی وجود داشت که این مربی غیربومی پس از چند هفته کار کردن با تیم، بلایی که سر اکبر میثاقیان در بابل بر سرش آمد برای وی رخ نمی‌داد! همه این توضیحات نشان از افرادی در باشگاه خونه به خونه دارد که اصلا صلاح و خیر فوتبال بابل را نمی خواهند و برای دست یابی به اهداف شخصی، حاضرند هر کاری کنند.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjoxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین رحمانی: شایعه حضور مجددم در خونه به خونه صحت ندارد
می‌بایست چه عنوان دیگری را با خونه به خونه کسب می‌کرد!

دستیار گاس هیدینگ سرمربی خونه به خونه شد
بازگشت امامی فر به جمع شیرها؛

لیست بازیکنان خونه به خونه در فصل 97-96
خونه به خونه آماده لیگ یک شد؛