تاریخ انتشار: 1396/08/11 22:52
اختصاصی| برخی‌ها نمی‌خواهند نفت نتیجه بگیرد!
کد خبر: 175430

شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از داور بازی با شهرداری ماهشهر

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته یازدهم لیگ یک به مصاف شهرداری ماهشهر رفته بود و در انتها موفق شد بر خلاف عقیده و تلاش خیلی ها که سعی در کشیدن ترمز این تیم داشتند در خانه حریف به پیروزی پر گل برسد.
شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از داور بازی با شهرداری ماهشهر

 در حدود دقیقه 60 این دیدار نفت مسجدسلیمان روی حرکت در عمق اکبر آفاق از جناح چپ تیم میزبان و پاس در عرض این بازیکن و فرار پیمان میری که از پشت خط دفاعی خود را به توپ رسانده بود به گل برسد که کمک داور در میان بهت همه پرچمش را به نشانه آفساید بلند کرد و گل این تیم را آفساید اعلام کرد.

این تصمیم موجب اعتراض شدید محمود فکری و هواداران مسجدسلیمانی پر تعداد در ورزشگاه شد که تعداد آنها از هواداران میزبان نیز بیشتر بود و در نهایت و با تصمیم عجیب ناظر بازی و گفت و گوی وی با داور موجب اخراج محمود فکری از کنار زمین شد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که نتیجه دیدار با تساوی 1 بر 1 در جریان بود و تصمیم عجیب کمک داور و ناظر بازی مبنی بر مردود اعلام کردن گل و اخراج محمود فکری این دیدار را که وارد تشنج شده بود تا انتها از دست داور خارج کرد. از باشگاه نفت مسجدسلیمان خبر میرسد این تیم شکواییه ای بر علیه تیم داوری این دیدار و ناظر مسابقه به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارسال خواهد کرد تا از اتفاقات ناگوار این چنینی جلوگیری کند.

پیش از این نیز برخی افراد که در طول دوران زندگی خود هیچ نقش مفیدی نه در ورزش کشور و شهر خود، بلکه نقش مثبت ورزشی در محله خود نیز نداشته اند با یک صحنه سازی واضح و ساختگی قصد جو سازی بر علیه تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان و زدن انگ دوپینگ به این تیم را داشتند که شکایت های باشگاه نفت مسجدسلیمان به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق تا این لحظه منجر به رای قطعی و محرومیت افراد خاطی شده است.

خبرنگار: محمد مکوندی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bw6jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فکری: سطح بازی با شهرداری ماهشهر فراتر از لیگ یک بود/ خداروشکر که 3 امتیاز در خوزستان ماند
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛

تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر و نفت مسجدسلیمان
از نگاه دوربین مرتضی افراسیابی؛