تاریخ انتشار: 1395/10/04 22:25
کد خبر: 240682

رحمتی در بلک لیست منصوریان

رحمتی در بلک لیست منصوریان

جلسه ای که در رختکن زمین تمرین استقلال بین منصوریان و افتخاری با سیدمهدی رحمتی برگزار شد، منجر به تلطیف نسبی فضا بین سرمربی و کاپیتان آبی پوشان شد.

بروز برخی رفتارها از سوی رحمتی که اوج آن در جریان دیدار استقلال و نفت دیده شد، باعث ایجاد فضای سنگین بین او با منصوریان شد. فضای سنگین و قهرآلودی که می رفت به جاهای باریک ختم شود. تا جایی که حتی احتمال می رفت رحمتی از لیست مسافران اصفهان نیز خط بخورد. 

رحمتی بعد از آن که از بعد از پایان دیدار تیمش برابر نفت تا قبل از تمرین روز گذشته نتوانسته بود با سرمربی تیمش ارتباط بگیرد تا در خصوص این اتفاقات گفتگو کند، دیروز و با استفاده از حضور افتخاری در تمرین استقلال با اصرار جلسه ای را با سرمربی تیمش در حضور مدیرعامل برگزار کرد تا بتواند فضای موجود میان خود و سرمربی اش را تلطیف نماید.

اصرارهای رحمتی و پادرمیانی افتخاری باعث شد تا منصوریان مشروط به حضور شخص مدیرعامل استقلال حاضر به صحبت با رحمتی شود. جلسه ای که پشت درهای بسته در یکی از اطاق های کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد و کمتر از دو ساعت به طول انجامید.

گرچه از صحبت های رد و بدل شده بین سه نفر پشت درهای بسته اطلاع دقیقی در دست نیست، اما به نظر می رسد خروجی این جلسه عفو موقت و مشروط دروازه بان استقلال بود و البته خارج شدن نام وی از بلک لیست منصوریان.

گویا منصوریان فرصت دوباره ای در اصفهان در اختیار رحمتی قرار خواهد داد تا او بتواند شایستگی های فنی و رفتاری خود را بار دیگر به همه استقلالی ها ثابت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8jbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبعات حذف از جام حذفی برای استقلالی ها/ رحمتی روی نیمکت