تاریخ انتشار: 1395/12/26 19:58
سرمربی گل گهر سیرجان مطرح کرد؛
کد خبر: 222510

وینگو: درخصوص صعود به لیگ برتر هنوز چیزی مشخص نیست

سرمربی گل‌گهر سیرجان معتقد است که می‌توانستند در نیمه اول مقابل استقلال اهواز کار را تمام کنند و پیروز میدان باشند.
وینگو: درخصوص صعود به لیگ برتر هنوز چیزی مشخص نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، وینکو درباره بازی با استقلال اهواز گفت: استقلال اهواز را تیم آسانی ندیدم، ما در نیمه اول فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم که اگر بچه های ما از 4، 5 موقعیت شان را به گل می کردند با خیال راحت به رختکن می رفتیم. بچه ها در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند که در نهایت با شایستگی 2 گل پیروز میدان شدیم. 

وی در ادامه گفت: در بازی مقابل استقلال اهواز به هیچ عنوان خودمان را از پیش برنده ندانستیم، هرگز هم مقابل هیچ حریفی اینطور فکر نمی‌کنم و از بازیکنانم می‌خواهم بهترین بازی‌شان را در زمین مقابل حریف به نمایش بگذارند. 

او در خصوص جایگاه دومی شان در جدول و اینکه دیگر می توان به طور قطع آنها را مدعی دانست، خاطرنشان کرد: از ابتدای لیگ گفته بودم که لیگ سختی را در پیش داریم و تا آخرین هفته مشخص نیست چه تیمی به لیگ‌برتر صعود خواهد کرد.

سرمربی سیرجان در پاسخ به سوال تیم‌های بالای جدولی رقابت‌های سختی پیش رو دارند و فکر می‌کند کدام تیم شانس بیشتری در این رقابت‌ها دارد گفت: به بازی‌های دیگر فکر نمی‌کنم، ما بازی به بازی جلو می‌رویم و بیشتر به فکر نتیجه گرفتن تیم خودم هستم و اینکه چه تیمی چه بازی‌ای دارد و در چه شرایطی می‌تواند نتیجه کسب کند به من مربوط نمی‌شود. 

وینکو در پایان درباره بازی‌هایشان مقابل خیبر در شروع سال جدید گفت: بچه‌های ما تا روز 28 اسفندماه تمرین دارند و بعد به مدت 5 روز تعطیل خواهند بود و سپس از سوم فروردین ماه با قدرت تمریناتمان را برای کسب نتیجه بهتر مقابل خرم آبادی‌ها آغاز می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgewp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: دوست دارم همانند پرسپولیس، در لیگ یک قهرمان شوم
اختصاصی| سرمربی گل گهر مطرح کرد؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل مس رفسنجان اعلام شد
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛

گل گهر و امتیازاتی که با اشتباه وینگو از دست رفتند
اختصاصی| تفکرات اشتباه مقابل بادران؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل بادران+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛