تاریخ انتشار: 1396/04/21 15:16
کد خبر: 196561

پدیده به دنبال بازی در ورزشگاه امام رضا(ع)

مسئولان تیم پدیده به دنبال این هستند تا ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) را برای برگزاری بازی های خود در فصل آینده به دست بیاورند.
پدیده به دنبال بازی در ورزشگاه امام رضا(ع)

به گزارش فرتاک ورزشی ، پس از برگزاری یک جلسه تمرینی، مسئولان تیم پدیده مشهد به دنبال این هستند تا ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) را در اجاره خود در بیاورند تا بتوانند بازی های خانگی خود در لیگ هفدهم را در این ورزشگاه برگزار کنند. مسئولان این تیم در تلاش هیتند تا بتوانند با حمایت مسئولان استانی مقدمات برگزاری بازی های خود را در این ورزشگاه مهیا کنند. 

 

یوسفی مدیرعامل قبلی تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی نیز در این باره خیلی کمک کرد و حتی مساعدت وی باعث شد تا این تیم یک جلسه تمرین را در این ورزشگاه برگزار کند. 

 

قائم مقام باشگاه پدیده در این رابطه گفت: خوشبختانه نگاه بسیار خوبی هم از سوی شخص تولیت محترم آستان قدس رضوی به مقوله ورزش وجود دارد و با انتخاب دکتر جواهری که از متخصصین ورزش هستند به عنوان مدیرعامل جدید تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، قطعا پروسه روند استفاده تیم‌ها از این ورزشگاه سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد. به هر شکل ما باید آمادگی این مسئله را داشته باشیم که در همان ورزشگاه ثامن الائمه(ع) نیز بتوانیم بازی‌های خود را برگزار نماییم اما مسلما همه تلاش‌مان برای برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4me5x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عده‌ای معلوم‌الحال در مورد قراردادها سمپاشی کرده‌اند!
مجتبی سرآسیایی : در مورد احمدی از حقمان کوتاه نمی‌آییم