تاریخ انتشار: 1396/07/03 19:51
سرپرست راه آهن تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 181113

مهدی حسن پور : راه آهن کابوس حریفان خواهد شد/ برای پیروزی مقابل نفت به میدان می‌رویم

سرپرست تیم فوتبال راه آهن تهران معتقد است که در هفته های آینده، راه آهن متفاوتی خواهیم دید.
مهدی حسن پور : راه آهن کابوس حریفان خواهد شد/ برای پیروزی مقابل نفت به میدان می‌رویم

 مهدی حسن پور سرپرست تیم فوتبال راه آهن تهران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" صحبت هایی را درخصوص آخرین شرایط راه آهن انجام داد که ماحصل این گفتگو را در ذیل می‌خوانیم:

*خدارو شکر روز به روز بهتر می شویم ، چون تیم ما خیلی دیر بسته شد وقتی برای بدنسازی خوب و هماهنگ کردن بازیکنان نداشتیم اما خدارو شکر هرچی رو به جلو می رویم راه آهن  بهتر می شود و هماهنگی هم ایجاد می شود، فکر می کنم بازی بعدی نتیجه خوبی کسب کنیم.

*تیم راه اهن فقط روی یکدلی و تعصب است که کنار هم ایستاده اند وگرنه اینجا نه بحث مالی وجود دارد نه جایگاه پستی وجود دارد، هم قسم شده ایم که زحمت بکشیم تا نتیجه بگیریم،این هفته با تیمی بازی کردیم که پولدار ترین تیم لیگ یک است اما همگان دیدند که بسیار عالی بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم.

*تیم ما چون روی زمین خوب بازی میکند حتما نیاز به یک زمین خوب داریم و اگر شد زمین را تغییر می دهیم چرا که بیشترین ضربه را خودمان می خوریم.

*بینی حسین آشنا شکستگی دارد که جراحی شد و انشاالله تا ۱۵ روز دیگر به جمع بازیکنان بر می گردد و کریم ابراهیم از دو ناحیه در گونه شکستگی داشت که جراحی شد و فکر می کنم یک ماه دور از بازی ها باشد، تیم ما در مجموع ۱۷-۱۸ نفر فوتبالیست دارد که همه در کنار هم هستند و با تمام تلاش بازی می کنند.

*حریف بعدی ما نفت مسجد سلیمان است که کادرفنی ما این تیم را خوب آنالیز کرده است و این هفته تمرینات ما برای بازی با مسجد سلیمان است .با برنامه ای که کادر فنی گذاشته است فکر می کنم نتیجه خوبی بگیریم.

*هواداران راه آهن مطمئن باشند تیم بهتری خواهند دید و ما زنگ تفریح برای هیچ تیمی نیستیم . به جایی میرسیم که تیم هایی که با ما بازی دارند سخت ترین بازی های خودشان را تجربه کنند.

*از اقایان بهاروند،فتاحی و محمودزاده کمال تشکر را دارم، گرچه بیشترین سخت گیری را برای راه آهن داشتند اما تمام زحمات و تلاش این دوستان نظم و هماهنگی خوبی را برقرار کرده است.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4myqzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر رشیدی: لطفا کمیته ضد دوپینگ به لیگ یک نظارت کند/ داوران دقت بیشتری داشته باشند
یک پنالتی راه آهن نادیده گرفته شد؛

تصاویر/ دیدار راه‌آهن تهران و ماشین سازی
از نگاه دوربین مهرداد نوع‌بشر؛