تاریخ انتشار: 1396/04/19 14:49
منتظر اعلام نظر دادستانی هستیم
کد خبر: 197140

دکتر رشیدی: هنوز به صورت رسمی هیچ کاری انجام نداده ایم/ تا چند روز آینده مشکل حل نشود کناره گیری می کنم

باشگاه راه آهن تهران هنوز نتوانست است برای فصل جاری در لیگ دسته اول برنامه ریزی نماید و این در حالیست که اکثر تیم ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده و تمرینات را هم آغاز نموده اند.
دکتر رشیدی: هنوز به صورت رسمی هیچ کاری انجام نداده ایم/ تا چند روز آینده مشکل حل نشود کناره گیری می کنم

دکتر حسین رشیدی مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که لیگ در حال آغاز شدن است و باشگاه راه آهن چه برنامه ای برای حضور در این رقابت ها دارد، گفت: به واقع هنوز هیچ گونه اقدام رسمی صورت نگرفته است و منتظر دستورات دادستانی هستیم تا برنامه ها را به اجرا در آوریم.

مدیرعامل راه آهن تهران در ادامه و در پاسح به این سوال که زمانی برای شروع فعالیت باقی نمانده و همه تیم ها برنامه های خود را شروع کرده اند ولی راه آهن هنوز اول راه است، گفت: همان طور که عرض کردم باشگاه راه آهن تحت توقیف و نظارت دادستانی است و تا زمانی که از آنجا به ما اطلاع ندهند، امکان برنامه ریزی وجود ندارد.

وی افزود: شاید خیلی ها منتظر این باشند که ما اقدامی کنیم و برنامه ای را دنبال نماییم ولی واقعیت این است تا زمانی که از طرف دادستانی تماسی حاصل نشود، هیچ کاری از جانب ما مبنی بر برنامه ریزی و یا حذب بازیکن و یا هر اقدام دیگری صورت نخواهد گرفت.

رشیدی درادامه گفت: اگر تا چند روز آینده هم از سوی دادستانی تصمیمی گرفته نشود، از سمت خود کنار خواهم کشید چون اصلا زمان نداریم و امکان رقابت وجود نخواهد داشت و دلیلی دیگر وجود ندارد که بخواهم حضور داشته باشم.

مدیرعامل باشگاه رآهن تهران در پایان سحنان حود گفت: ان شالله دادستانی محترم طی چند روز آینده تصمیم گیری نماید تا برنامه ریزی ها در فرصت اندکی که باقی مانده است صورت بگیرد ولی اگر هم نشد، راه آهن را در لیگ یک تحویل گرفتم و با تمام مشکلات موجود و با حداقل هزینه در لیگ یک نگه داشتم و عطای کار را به لقایش خواهم بخشید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkyy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل راه آهن: غیرت بازیکنان جواب داد/ خوشحالم که زحمات هدر نرفت
اختصاصی/ با کم تر از 400 میلیون هزینه در لیگ ماندیم