تاریخ انتشار: 1395/08/23 19:46
کد خبر: 249316

ستاره استقلال دوری چند ماهه‌اش از فوتبال را تکذیب کرد

ستاره استقلال به دوری 4 ماهه‌اش از فوتبال واکنش نشان داد
ستاره استقلال دوری چند ماهه‌اش از فوتبال را تکذیب کرد

به گزارش فرتاک ورزشی،مصدومیت مدافع راست استقلال به یکی از علامت سوال های فوتبال کشورمان تبدیل شده است تا جایی که هنوز مدت دوری این بازیکن از میادین به طور دقیق مشخص نشده است.

 

وریا غفوری، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش و این‌که آیا رباط او دچار پارگی شده یا خیر گفت: «متاسفانه مصدومیت من را بزرگ‌نمایی کردند و من در جایی خواندم که گفته شده دوری من از میادین 4 ماه طول می‌کشد».

 

وی افزود: «خبر دوری 4 ماهه‌ من صحت ندارد چون اصلا جراحی نکردم و فقط یک عمل ساده انجام دادم و با مشورتی که با پزشکان استقلال داشتم نهایتا بعد از گذشت 6 هفته می‌توانم به تمرینات و بازی‌ها برگردم. در این مدت هم با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردم و هرچه از قول من نوشته شده صحت ندارد».

 

مدافع تیم استقلال تاکید کرد: «چند روز پیش مینیسک خارجی‌ام را با آتروسکوپی ساده برطرف کردم و یک  خیلی کوچک برش دادند و اصلا جراحی رباط انجام ندادم که گفته شد 4 ماه از میادین دور هستم».

 

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است قرارداد بازیکنان استقلال کم شود، گفت: «من از این موضوع و جزییاتش هیچ خبری ندارم».

 

مدافع ملی‌پوش استقلال که از بازیکنان گران‌قیمت تیمش است، در خصوص این‌که اگر قرار باشد از قرارداد بازیکنان کم شود چه نظری دارد، گفت: «طرفین باید بنشینند و صحبت کنند و به توافق برسند اما نظر شخصی‌ام این است که حرفه‌ای نیست که قراردادی بسته شده کسر شود».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzrl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و یک تصمیم حساس در بازی با صبا