تاریخ انتشار: 1396/04/16 15:38
کد خبر: 197943

پزشک اخراجی پرسپولیس در اردوی استقلال

پزشک اخراجی پرسپولیس در اردوی استقلال

 دکتر امین نوروزی مسئول کمیته پزشکی باشگاه استقلال به دلیل اختلاف با کادر فنی باشگاه از حضور در اردوی این تیم در ارمنستان خودداری کرد و دکتر ستوده هم از سوی نوروزی اجازه همراهی استقلالی‌ها را در این اردو پیدا نکرد. به همین دلیل دکتر مهیار مرتضوی به عنوان پزشک، کاروان آبی‌ها را در این اردو همراهی کرده است. اما سابقه جنجالی این پزشک در پرسپولیس می‌تواند خواندنی و جالب باشد.

مرتضوی قبلا در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد و سابقه فعالیت در باشگاه‌های سایپا و راه‌آهن را هم دارد. نام او اما دو سال پیش و در مقطعی که در باشگاه پرسپولیس کار می‌کرد بر سر زبان‌ها افتاد. مرتضوی یک بار در مصاحبه‌ای مدعی شده بود بابک حاتمی بدون پشت سر گذاشتن تست پزشکی و با وجود مصدومیت به پرسپولیس پیوسته است. او همچنین ادعا کرده بود که پیام صادقیان داروهایی غیرمتعارف مصرف می‌کند. این دو ادعا باعث شده بود تا صادقیان و حاتمی از او به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کنند! همین اتفاقات باعث شد تا حمید درخشان هم او را به خیانت به باشگاه متهم کند. مرتضوی چند روز پس از این ماجراها از پرسپولیس اخراج شد.

جالب است که او در اعتراض به مصدومیت حاتمی و شرکت نکردن او در تست پزشکی از استقلال اخراج شد و حالا مشابه همان اتفاق برای کادر پزشکی استقلال می‎افتد و البته مرتضوی جانشین نوروزی می‎شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8j66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهام بزرگ/ اگر پرسپولیس و استقلال دو هفته اول به هم بخورند...